قاسمی : تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی را به سوریه  محکوم می کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت شدید تجاوز جنگنده های صهیونیستی به سوریه، آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و در راستای تقویت تروریست ها خواند.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام قاسمی ضمن محکوم کردن شدید تجاوز و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی " تی 4 " در حمص سوریه اظهار داشت: تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه، نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور و مغایر با تمام قوانین و موازین بین المللی است که تنها شرایط بحرانی در سوریه و معادلات منطقه را پیچیده تر می کند.

وی تصریح کرد: بی تردید این اقدام رژیم صهیونیستی در شرایطی که تحولات میدانی به نفع دولت قانونی سوریه در جریان است، به منظور تقویت گروه های تروریستی و همچنین با هدف انحراف افکار عمومی از فاجعه غزه که شهادت ده ها فلسطینی و زخمی شدن هزاران تن دیگر را به دنبال داشته، انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر حمایت کامل خود از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه و مردم آن تأکید می کند و از همه کشورهای آزاده و مجامع بین المللی می خواهد در قبال این تجاوز آشکار صهیونیست ها به یک عضو سازمان ملل متحد که قطعا صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره می افکند بی تفاوت نباشند.

301

کد خبر: 920625

وب گردی

وب گردی