جزئیات اصلاحیه طرح طبقه‌بندی مشاغل در آموزش‌وپرورش

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از ارائه اصلاحیه طرح طبقه‌بندی مشاغل به سازمان امور اداری استخدامی کشور تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،ناصر سلیمان زاده درباره جزئیات این اصلاحیه اظهار کرد: ما اصلاحیه را تدوین کره‌ایم و این اصلاحیه طوری نیست که بتوانیم بگوییم معجزه کرده‌ایم، اما اقدام خوبی است و بخشی از مشکلات معلمان را در اعمال مدرک تحصیلی و استخدام حل می‌کند.

وی افزود: یکسری رشته‌های تحصیلی در اصلاحیه به طرح طبقه بندی مشاغل اضافه شده است. قبلا همکاران ما ادامه تحصیل می‌دادند اما چون رشته آنها در طبقه بندی مشاغل نبود، اعمال مدارک تحصیلی‌شان مقدور نبود.

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همچنین نبود برخی رشته‌ها در این مصوبه در استخدام‌ها اشکالاتی ایجاد می‌کرد گفت: تا کنون ما جدول نیازمان را به انضمام رشته‌ها و مدارک تحصیلی مرتبط به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه می‌کردیم. به عنوان مثال اعلام می‌کردیم برای رشته کار و فناوری فلان رشته‌های تحصیلی انطباق دارد و مورد نیاز ماست، اما از آنجا که برخی از این رشته‌ها در طرح طبقه بندی تصویب نشده بود به ما می‌گفتند نمی‌توانید از این رشته‌ها استخدام کنید.

سلیمان زاده ادامه داد: برخی متقاضیان به همین علت شکایت می‌کردند زیرا رشته تحصیلی شان مرتبط بود اما نمی‌توانستند در آزمون استخدامی شرکت کنند؛ خوشبختانه بسیاری رشته‌های جدید در اصلاحیه طرح طبقه‌بندی دیده شده است.

به گفته وی این اصلاحیه مراحل نهایی را طی کرده و تا پایان فروردین به سازمان امور اداری استخدامی ارائه و به محض تصویب ابلاغ خواهد شد.


ایسنا
706

کد خبر: 920660

وب گردی

وب گردی