سیاست گذاری جدید برای تغییرات در آموزش و مهارت

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: تلاش می‌کنیم با سیاست‌گذاری شورای مرکزی این اتحادیه، برای گسترش آموزش‌های معرفتی و مهارتی در بین دانش‌آموزان گام برداریم.

به گزارش ایسکانیوز ؛ حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در هشتمین همایش راه روشن این اتحادیه که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: برای برداشتن گام بلند در سال جاری باید هماهنگ‌تر حرکت کنیم و همانند هر سال، آیه شریفه‌ای را برای آنکه چراغ راه و نقشه کارهای سال باشد، انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: بسیاری از دستاوردهای سال گذشته این اتحادیه مرهون زحمات دانش‌آموزان و مربیان آنها و هدایت عالمانه حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری بوده است.


علامتی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با سیاست گذاری شورای مرکزی برای گسترش آموزش‌های معرفتی و مهارتی گام برداریم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: تلاش داریم انجمن محوری را بالاتر از اتحادیه محوری دنبال کنیم و برنامه‌های خود را سامان بهتری بدهیم و برای اجرای شعار سال و ترویج و فرهنگ‌سازی آن گام برداریم.

علامتی از همکاری وزارت آموزش و پرورش در تحقق برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال گذشته و ادامه این همکاری‌ها در سال جاری تشکر کرد.


706

کد خبر: 920680

وب گردی

وب گردی