قره ضیاالدینی: افتخار بزرگی برای اسکواش ایران به دست آوردیم/ هدف ما کسب سکو در جاکارتا است

مربی تیم ملی اسکواش گفت: برای نخستین بار در تاریخ اسکواش ایران مقام سوم را به دست آوردیم و تیم بانوان ما نیز در جمع 6 تیم برتر آسیا قرار گرفت که افتخاری بزرگ برای اسکواش ایران است.

مسعود قره ضیاالدینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد کسب مقام سوم تیم ملی اسکواش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تیمی بزرگسالان اسکواش آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود. در این دوره هم تمام تیم های آسیایی با قدرت تمام شرکت کردند. ما در جمع 16 تیم برتر مردان آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، برای نخستین بار در تاریخ اسکواش ایران مقام سوم را به دست آوردیم و تیم بانوان ما نیز در جمع 6 تیم برتر آسیا قرار گرفت که افتخاری بزرگ برای اسکواش ایران است.

وی ادامه داد: با کسب این عناوین و افتخارات، راه اسکواش برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هموار شد و به امید خدا با تمام توان و برای افتخارآفرینی و ایستادن روی سکوهای آسیایی به اندونزی سفر خواهیم کرد. هدف ما انجام برنامه ریزی مناسب و حضور در تورنمنت های بین المللی برای کسب سکو در جاکارتا است.

مربی تیم ملی اسکواش در پایان گفت: ما سعی کردیم با تلاش و کوشش کادر فنی 4 نفره، کسب مقام در قاره کهن را دوباره در بازی های آسیایی تکرار کنیم.

602

کد خبر: 920734

وب گردی

وب گردی