تشکیل مجمع مشورتی اساتید و کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)

در اولین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) که با حضور دکتر احمد آذین تشکیل شد، مقرر شد با هدف استفاده از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات استادان و کارمندان در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه، مجمع مشورتی استادان و کارمندان بطور جداگانه تشکیل شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد خوراسگان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در این رابطه اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی استادان و کارکنان برای تصمیم سازی‌ از ضرورت ‌های یک دانشگاه پویا و پیشرو است.

دکتر احمد آذین افزود: حضور و فعالیت‌ صدها استاد و عضو هیأت علمی فرهیخته و کارمندان مجرب و متعهد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) این فرصت را ایجاد کرده است تا بتوانیم با بهره گیری از دیدگاه‌ها و نظرات مشورتی این عزیزان در جهت تعالی سازمانی دانشگاه گام‌های موثرتری برداریم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: در حوزه کارمندی از چند ماه پیش مقدمات تشکیل شورای همفکری کارمندان فراهم شده است که بزودی و با اهتمام معاونت حوزه اداری و مالی دانشگاه عملیاتی خواهد شد.

احمد آذین گفت: کارمندان مهمترین بخش بدنه اجرائی دانشگاه هستند که به جهت استمرار حضور در فعالیت‌های اجرایی و تجربه های اندوخته در بطن کارها، می‌توانند بهترین مشاور دانشگاه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) همچنین افزود: در سال جدید روی برنامه‌ریزی در کارها تاکید کرده‌ایم تا تمامی حوزه‌ها و بخش‌های اجرائی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه با توجه به اهداف مشخص شده در چارچوب برنامه‌ تنظیمی بتوانند به آن مقاصد و اهداف دست یابند.

آذین عنوان کرد: تلاش ها و زحمات و موفقیت های بخش های مختلف قابل تحصین است اما به هر تقدیر ممکن است در برخی حوزه‌های کاری در فرایندهای اجرایی، کاستی‌ها و نقایصی هم وجود داشته باشد که مقرر شد هر حوزه بصورت جداگانه، آسیب‌های کاری و کاستی‌های موجود را شناسایی و در جلساتی تخصصی به طرح موضوع و ارائه پیشنهاداتی برای رفع و اصلاح کاستی‌ها اقدام شود.

وی افزود: سال جدید با نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال حمایت از کالای ایرانی است و در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) مقرر شد در خریدهای دانشگاهی از خرید هر کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، خودداری شود.

201

کد خبر: 920775

وب گردی

وب گردی