دیدار نوروزی کارکنان و اساتید با هیات رئیسه دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان)

در اولین روز آغاز فعالیت‌های اداری و آموزشی، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با حضور در مسجد دانشگاه ضمن تبریک سال نو با اعضای هیات رئیسه دانشگاه دیدار و دیده‌بوسی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد خوراسگان، در این برنامه که در فضایی سرشار از صمیمیت و معنویت صورت گرفت، تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت بهانه‌ای شده بود تا مسجد دانشگاه بعنوان میعادگاه کارکنان و اساتید دانشگاه انتخاب گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان(خوراسگان) در این مراسم ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای کارکنان و استادان دانشگاه اظهار کرد: در سال 97 برنامه‌های بسیاری در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیان و تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای خواهیم داشت که همه این برنامه‌ها با همت و توان کارکنان عزیز میسر خواهد شد.

دکتر احمد آذین گفت: موقعیت و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به گونه‌ای است که می‌تواند خود را در بلندترین مراتب آموزش عالی ببیند از این رو توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی توانمندی های دانشگاه به علاقمندان به تحصیل، استفاده بهینه از امکانات و منابع دانشگاه باید در راس فعالیت های سال جاری قرار گیرد.

وی افزود: مردم نگاه ویژه‌ای به جامعه دانشگاهی و ادامه تحصیل فرزندان خود در بهترین دانشگاه‌ها دارند بنابراین هدف‌گذاری ما در سال جدید ارتقای کیفیت آموزشی و توجه ویژه به فعالیت های پژوهشی خواهد بود زیرا جلوه بیرونی یک دانشگاه در میان مردم و نخبگان، افتخارات علمی و پژوهشی آن است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» خاطر نشان کرد.: نباید حمایت از کالای ایرانی صرفا در حد یک شعار باقی بماند بلکه باید با توجه به اینکه چرخ اقتصاد یک کشور بر پایه تولید و صادرات استوار است همه با خرید و تبلیغ کالای ایرانی از آن به معنای واقعی حمایت کنیم.

دکتر آذین تصریح کرد: هیچ شرکت معتبر تولیدی در دنیا بدون حمایت هموطنانش هرگز موفق نبوده بنابراین حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از کارگر و تولید کننده ایرانی چون توجه ما به کالای ایرانی است که سبب شناخته شدن آن کالا در دنیا و در نتیجه صادرات آن می شود.

در ادامه جلسه نیر سایر اعضای هیات رئیسه ضمن تبریک سال جدید اهم برنامه های حوزه خود در سال جدید را تشریح کردند.

201

کد خبر: 920783

وب گردی

وب گردی