ارائه آخرین دستاوردهای پزشکی آکادمیک در زمینه های عفونی و غدد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: مأموریت اصلی دانشگاه آموزش است و برای اینکه این هدف اجرایی شود علاوه بر کلاس های درس باید از این گونه همایش ها استفاده شود که از تجربیات و تحقیقات محققان دنیا بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر میترا علی نژاد خرم مدیر گروه علوم دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در نشست خبری همایش پزشکی آکادمیک گفت: هدف از طب این است که به بیماران کمک کنیم که کارهای بالینی و آکادمیک در کنار هم مفید واقع شوند که سعی شده است از افرادی که در پزشکی نوین تحقیقات داشته اند در این همایش دعوت می شود.

او افزود: برخی بیماری ها چون سل و مالاریا که ریشه کن شده بود، دوباره شیوع یافته اند و در این همایش در خصوص آن ها بحث خواهد شد هم چنین بیماری های واگیر داری چون ایدز و روش های کنترل آن ها در این همایش مورد تبادل قرار می گیرند.

علی نژاد خرم گفت: این همایش با رویکردی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی را بیشتر متوجه شویم که دانشگاه آزاد در سال های اخیر به سمت تحصیلات تکمیلی گرایش دارد و دو سال است که رزیدنت و تخصص های تکمیلی در دانشگاه آزاد پیشرفت داشته است.

در ادامه دکتر ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: مأموریت اصلی دانشگاه آموزش است و برای اینکه این هدف اجرایی شود علاوه بر کلاس های درس باید از این گونه همایش ها استفاده شود که از تجربیات و تحقیقات محققان دنیا بهره مند شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی افزود: حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش رایگان است که بتوانند از تجربیات اساتید بزرگ دنیا استفاده کنند.

دکتر شوشتریان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران نیز در ادامه ی نشست گفت: وجود این سمینار از این جهت اهمیت دار که در دنیای کنونی رشته های پزشکی تخصصی شده اند و وجود سخنران های مختلف کمک می کند که اساتید و دانشجویان از تخصص همنوعان خود استفاده کنند.

او افزود: افرادی که در زمینه ی خاص و تخصص های داخلی پژوهش داشته اند آخرین دستاوردهای خود را در این همایش ارائه خواهند داد.

202

کد خبر: 920793

وب گردی

وب گردی