چهارمین نشست ستاد اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برگزار شد

چهارمین نشست ستاد اعزام کاروان اعزامی ایران به بازی‌‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عصر روز گذشته در محل مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در راستای پیگیری امور مربوط به کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، کادر سرپرستی کاروان اعزامی عصر روز گذشته با ریاست نصرالله سجادی تشکیل جلسه داد تا برنامه‌های سالجاری مورد بازبینی قرار گرفته و کمیته های مختلف گزارش‌های خود را از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه دهند.

در ابتدای نشست محمود عبدالهی مسئول بخش رسانه ای کاروان گزارش کاملی از نشست توجیهی رسانه ای که هفته گذشته در جاکارتا برگزار شد ارائه داد و در خصوص آخرین وضعیت سالن‌ها و مراکز خبری بازی‌ها، اطلاعات جامعی را به اطلاع اعضا رساند.

در ادامه نشست، حمید سلامی مسئول بخش تشریفات کاروان گزارشی در خصوص رایزنی‌های صورت گرفته برای تهیه بلیط اعضای کاروان اعزامی ارائه کرد.

غلامحسین شعبانی مسئول کمیته فرهنگی نیز برنامه های در نظر گرفته شده برای کاروان را اعلام و درخواست کرد تا سایر کمیته ها نیز پیشنهادات خود برای انجام فعالیتهای فرهنگی کاروان به این کمیته ارائه دهند.

دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول پزشکی کاروان نیز از آغاز معاینات پزشکی ورزشکاران و همچنین برنامه ریزی این کمیته برای انجام چندین مرحله ای تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی خبر داد.

در ادامه رحیمی و عاطفه اسلامیان معاونین کاروان نیز گزارشات کاملی از پروسه ثبت نام، پیگیری ها و هماهنگی هایی که با ستاد برگزاری بازیها داشته اند ارائه دادند.

در این نشست سجادی سرپرست کاروان، رحیمی و خانم عاطفه اسلامیان معاونین کاروان، غلامحسین شعبانی، دکتر نوروزی، خاکی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، خانم موسوی، خانم فاطمی نیا و نمایندگان کمیته های حراست و امنیت کاروان حضور داشتند.

602

کد خبر: 920795

وب گردی

وب گردی