نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی با فدراسیون‌های وزنه برداری، کشتی، هندبال و کبدی

در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی، مسئولان فدراسیون‌های وزنه برداری، کشتی، هندبال و کبدی در محل کمیته حاضر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه برگزاری جلسات کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا نشست مشترک و مجزایی با روسا و مسئولان چهار فدراسیون وزنه برداری،کشتی، هندبال و کبدی در ساعات مختلف برگزار شد.

جلسات فوق با ریاست سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جارکارتا و حضور اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، اسلامیان مدیر امور بین الملل کمیته و همچنین نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

این جلسات در ساعات مختلف با روسا و کادر فنی فدراسیون های وزنه برداری،کبدی،هندبال و کشتی(نائب رئیس) برگزار شد.

هدف از برگزاری نشست های فوق با روسا و کادر فنی تیم های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا بررسی مشکلات و کمبودهای فدراسیون ها و انجام تمهیدات لازم جهت برطرف نمودن آن،پیش بینی تعداد مدال های کسب شده و نوع آن، تاریخ رفت و برگشت تیم‌ها و همچنین توقعات طرفین جهت کسب نتایج مطلوب در این بازیها می باشد.

روز چهارشنبه نیز کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا نشست هایی را بطور مجزا با مسئولین و کادر فنی فدراسیونهای اسکیت،سه گانه و تنیس روی میز خواهد داشت.

602

کد خبر: 920797

وب گردی

وب گردی