بیانیه رسول خادم پس از برگزاری مجمع فدراسیون کشتی؛ دوستان وزارت ورزش مجبورند مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند

رئیس مستعفی فدراسیون کشتی گفت: داستان بی مهری‌های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران وجود دارد، گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رسول خادم پس از برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد، به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم نظیر نمایندگان خانواده بزرگ‌ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دیروز اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی، برای بار دوم استعفای مرا نپذیرفتند.

از این همه محبت و اعتماد رؤسای هیات های کشتی استان های کشور و نمایندگان سایر سازمان ها، نهادها، و اقشار عضو مجمع، همچنین مردم عزیز و علاقمندان به کشتی کشور، صمیمانه سپاسگزارم.

پایداری و اصرار نمایندگان خانواده ی بزرگ کشتی کشور، بر ادامه فعالیت اینجانب، جسارت "نه" گفتن را از من می گیرد. اما دغدغه ها و نگرانی ها به قوت خود باقی است.هیچ چیز تغییری نکرده است.

هنوز هیچ اقدام عملی از سوی دستگاه دیپلماسی کشور، برای مذاکره با "کمیته بین المللی المپیک"، جهت کمک به کاهش جرائم و محرومیت های سنگین جدیدی که در صورت عدم مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی، قهرمانان ملی ما با آن مواجه می شوند، صورت نگرفته است.

کمیته بین المللی المپیک تحت فشارهای سیاسی در صدد است، در گام بعدی اجازه میزبانی و برگزاری مسابقات بین المللی را نیز از کشورهایی چون ایران بگیرد.جالب است این محرومیت ها دارد در کشتی پیش تر از سایر رشته ها دنبال می شود و این موضوع اتفاقی نیست.

نمی دانم این عدم توجه و عدم پیگیری رجال محترم مسئول را چه تعبیری می توان کرد...

بعنوان مسوول ورزش ملی کشور، کشتی، هیچ ابزاری برای کمک به قهرمانان ملی مان در اختیار ندارم و هیچکس در کنار ما نیست .اما اصرار من به تکلیف مقامات ذیربط ، برای کمک به قهرمانان ملی مردم، به قوت خود باقی خواهد بود...

نکته دیگر، داستان بی مهری های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران است. گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند.البته با توجه به شناختی که نسبت به ایشان وجود دارد، بعید می دانم تغییری نیز در این نامهربانی ها شاهد باشیم.

و نکته آخر اینکه، به هر حال وظیفه من است که در هر موضعی که هستم و هر روزگاری دارم، به احترام ایستادگی کم نظیر نمایندگان خانواده بزرگ‌ کشتی، بر اعتقادشان، جز پاسخ مثبت، پاسخ دیگری به مجمع محترم نداشته باشم.

به نظر می رسد با شرایط موجود، هم در عرصه داخلی و هم در بخش بین المللی، با مشکلات و تنگنا های بسیار بیشتری نسبت به گذشته مواجه خواهیم بود.به ویژه اینکه گمان می شود با موضع گیری های اخیر خانواده کشتی، حساسیت منفی بعضی از عزیزان نیز، به ورزش ملی کشور افزایش یافته است.

602

کد خبر: 920803

وب گردی

وب گردی