شجاعی: باشگاه نفت آبادان، سلسله مراتب را رعایت نکرد/ بلیت نگرفتند، مجبور شدند در نمازخانه بخوابند

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: سلسله مراتب اداری در وزارت نفت وجود دارد که مسئولان باشگاه نفت آبادان باید رعایت می کردند و این سلسله مراتب به خوبی رعایت نشد.

فریده شجاعی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد مشکلات پیش آمده در سفر تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان برای اعزام به مسابقات غرب آسیا در اردن اظهار داشت: ما هم به درستی در جریان مشکل به وجود آمده قرار نگرفتیم. البته می‌دانیم سلسله مراتب اداری در وزارت نفت وجود دارد که مسئولان باشگاه نفت آبادان باید رعایت می کردند و این سلسله مراتب به خوبی رعایت نشد و از چند امضا غافل شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این راه، فدراسیون بسکتبال تلاش زیادی انجام داد و با دخالت رامین طباطبایی (رئیس فدراسیون) و محمدرضا داورزنی (معاون وزیر ورزش و جوانان) در نهایت پرواز انجام شد. بانوان بسکتبالیست ما در گروه سختی قرار دارند اما ورزشکاران گفتند برای فتح قله تلاش می کنند و امید دارند پر افتخار ظاهر شوند.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال درباره بلاتکلیفی و خوابیدن بانوان بسکتبالیست در نمازخانه فرودگاه گفت: به دلیل عدم تهیه بلیت برای 22 ورزشکار ما و همچنین با توجه به اینکه بسکتبالیست‌ها تا شب در فرودگاه بودند، مجبور شدند برای استراحت در نمازخانه منتظر بمانند.

604

کد خبر: 920812

وب گردی

وب گردی