رشد 14 درصدی در رضایت مندی مشتریان/ جذابیت کالای ایرانی با تنوع در خدمات پس از فروش

مدیرعامل ایساکو گفت: به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو جذابیت کالای ایرانی با تنوع در خدمات پس از فروش افزایش پیدا می کند و به همین منظور ما مسئله خدمات پس از فروش را مهم می دانیم.

سیدرضا حسینی، مدیرعامل ایساکو با اشاره به تلاش های ایساکو در خصوص هرچه بهتر انجام شدن سفرهای نوروزی هموطنان گفت: بر اساس بازخوردهایی که از مراجع رسمی گرفتیم، شبکه امدادرسانی، فروشگاه های ایساکو نزدیک به 3 هزار مرکز در این فرآیند مشارکت کردند و بالغ بر 2 هزار و 200 نفر از اکیپ شرکت ایساکو خدماتی را انجام دادند تا سفرهای مردم هرجه بهتر انجام شود.

حسینی افزود: تعداد خدمات حمل در سال 97 بالغ بر 60 هزار خدمت بود و در حوزه امداد بالینی 4.2 درصد رشد داشتیم و متوسط حمل روزانه خودرو 741 مورد بوده که این عدد در سال گذشته 652 مورد ثبت شده بود که بیش از 15 درصد رشد را نشان می دهد.

او اظهار داشت: از ۶۰ هزار خودرو حمل شده بالغ بر ۲۵هزار خودرو غیر ایران خودرویی بوده است که نشانگر تعهد نسبت به فعالیت های تعیین شده شرکت است.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: میانگین مدت زمان تعمیرات 14 درصد رشد داشته که نسبت به سال گدشته پیشرفت چشمگیری را داشته است که نشان دهنده کوتاه شدن فرآیند پذیرش تا ترخیص است.

سید رضا حسینی در ادامه بیان داشت : بر اساس اطلاعاتی که از قبل به دست آورده بودیم، مسیر های پر تردد را شناسایی کرده و با بیش از ۳۰۰۰ پایگاه و ۲۲۰۰ ناوگان امدادی به استقبال نوروز ۹۷ و کمک رسانی به مسافران نوروزی رفتیم.

مدیرعامل ایساکو با بیان ضریب اهمیت پذیرش خودرو گفت: شکایت عدم پذیرش سال 96، 54 مورد بود که در سال 97 با حساسیت هایی که اعمال شد به 11 مورد کاهش یافت و رشد نزدیک به 80 درصدی را نشان می دهد.

او افزود: میانگین زمان انتظار در سال ۹۷ به ۲۴ دقیقه و سی ثانیه رسید و بر اساس اطلاعات منتشر شده در حوزه رضایتمندی مشتری شاهد رشد ۲ درصدی بوده ایم.

حسینی با اشاره به نام گذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: مطابق گفته یکه زارع، مدیرعامل شرکت ایران خودرو جذابیت کالای ایرانی با تنوع در خدمات پس از فروش افزایش پیدا می کند و به همین منظور ما مسئله خدمات پس از فروش را مهم می دانیم.

مدیرعامل ایساکو بیان داشت: در سال گذشته بالغ بر ۱۲۰۰ خودرو متوقف داشتیم که مدت زمان انتظار برای تعمیر خودرو که نیاز ه خدمات ویژه تری داشت، بیش از یک روز بود که خوشبختانه به لطف تلاش شبانه روزی همکارانمان و ارائه قطعات با کیفیت، این میزان خودرو را با کاهش ۴۰ درصدی به تعداد ۸۰۰ دستگاه خودرو برسانیم.لازم به ذکر است که مدت زمان توقف خودرو در سال ۹۷ به یک روز رسید.

401

کد خبر: 920846

وب گردی

وب گردی