سارقان منزل در دربند دستگیر شدند 

رئیس کلانتری 122 دربند، با اشاره به دستگیری دو سارق منزل در این محدوده، گفت: این سارقان با تخریب در های ورودی ساختمان ها، اقدام به سرقت می کردند که با تلاش ماموران دستگیر شدند. 

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "محمد باقر قدم زاده" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در خیابان دربند، و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریت های پلیسی 110 خبری مبنی بر حضور دو سارق در یک خانه گزارش و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.
وی ادامه داد: با رسیدن ماموران به محل، دو سارق که در حال تخریب قفل در ورود یک خانه بودند، پا به فرار گذاشته و تجهیزات خود را رها کردند، که این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و هر دو نفر پس از دقایقی تعقیب و گریز بازداشت شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های اولیه، هر دو متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف کردند.
سرهنگ قدم زاده، تصریح کرد: به این ترتیب، متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و در بازرسی از وسایل آنها تعدادی تجهیزات تخریب در منازل از جمله دیلم، اره آهن بر و پیچ گوشتی، کشف شد.
رئیس کلانتری 122 اظهار داشت: متهمان در کلانتری نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به سه فقره سرقت دیگر به همین روش اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 920853

وب گردی

وب گردی