دستگیری سارقان داخل خودرو با 100 فقره سرقت در پایتخت 

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه ای و اعتراف آنان به 100 فقره سرقت خبر داد.   


به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "کارآگاه فخرالدین افراسیابی" گفت: مأموران کلانتری 127 نارمک، هنگام گشت زنی در خیابان شهید مدنی به جوانی حدودا 25 ساله مشکوک شده و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف ده ها عدد لوازم مختلف داخل خودرو از این فرد شدند.
وی افزود: با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، فرد دستگیر شده به عنوان یکی از متهمان سابقه دار با 5 فقره سابقه سرقت داخل خودرو در همان تحقیقات مقدماتی شناسایی شد و در ادامه ضمن معرفی دو همدست خود عنوان داشت که قصد فروش اموال مسروقه مکشوفه را داشته است.
افراسیابی تصریح کرد: در ادامه رسیدگی پرونده و با شناسایی محل تردد 2 متهم دیگر در محدوده میدان رسالت، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی موفق به دستگیری آن ها شده و علیرغم انکار هرگونه ارتکاب جرایم در زمان دستگیری، نهایتا به بیش از 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ویژه خودروهای پژو ، پراید و سمند اعتراف کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت: متهمان ضمن هماهنگی با مقام قضائی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی محل های سرقت و همچنین دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 920855

وب گردی

وب گردی