سیزدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین ۷ تیر برگزار می شود

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری سیزدهمین کنگره دو سالانه این جامعه در روز ۷ تیرماه سال جاری در تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا خجسته پور عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری سیزدهمین کنگره دو سالانه این جامعه در روز ۷ تیرماه سال جاری در تهران با سخنرانی یکی از مقامات ارشد نظام خبر داد.

وی در همین باره افزود: همچنین پیش کنگره سیزدهم، در روز ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود که در آن میزبان دبیران شوراهای استانی خواهیم بود.

خجسته پور با اشاره به منصوب شدن مسئولان کنگره سیزدهم جامعه اسلامی مهندسین گفت: طی انتصابات انجام شده، نجابت به عنوان رئیس ستاد کنگره، نیک فر مسئول کمیته تشکیلات، بدیعی مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، خجسته پور مسئول کمیته سیاسی و ارتباطات، ناظمی مسئول کمیته اصلاح اساسنامه و مرامنامه و کامور مسئول کمیته اجرایی و علیمردانی مسئول دبیرخانه منصوب شدند.

وی با اشاره به دستورکارهای کنگره سیزدهم جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: اصلاح اساسنامه و مرامنامه جامعه اسلامی مهندسین بر اساس قانون جدید احزاب، انتخاب شورای مرکزی و ارائه گزارش عملکرد دو سالانه و تصویب بیانیه و برنامه ۲ سالانه آتی از محورهای این کنگره خواهد بود.

منبع: مهر

305

کد خبر: 920859

وب گردی

وب گردی