مسابقات بین‌المللی قرآن رویکرد استکبارستیزی دارد/ نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران روبه گسترش است

قائم ‌مقام سازمان اوقاف در نخستین کارگاه آموزشی سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه خدمت به محضر قرآن توفیقی الهی است، گفت: دشمن با تمام توان در تلاش است تا ازگسترش نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در میان ملت های اسلامی جلوگیری کند، اما تاکنون به فضل الهی با شکست مواجه شده  است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا عابد؛ قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی مسئولان و خادمان سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سازمان اوقاف با بیان این مطلب اظهار کرد: خدمت به قرآن وبرگزاری مسابقات بین‌المللی توفیقی الهی و یک آزمایش است که هر کسی اگر از صمیم دل و مخلصانه تلاش کند در محضر الهی روسفید حاضر خواهد شد.
وی اراده محکم وجدیت را لازمه انجام مطلوب وظایف محوله دانست و تصریح کرد: برگزاری با شکوه و با کیفیت مسابقات بین‌المللی قرآن موجب خشنودی و رضایت خداوند متعال ، اهل‌بیت (ع) و اولیاءالله و مقام معظم رهبری است.
رئیس ستاد سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم لازمه اجرای مطلوب وظایف را نیازمند شناخت دقیق مأموریت‌های هر کمیته دانست و افزود: سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال با حضور نمایندگان قرآنی 84 کشور جهان در بخش‌های مختلف آقایان، بانوان، طلاب، دانشجویان و روشندلان برگزار خواهد شد و ارزیابی لازم از میزان تسلط حرفه‌ای و فنی متسابقین در مبدأ صورت گرفته است.
قائم مقام سازمان اوقاف وحدت و همدلی، بهره‌گیری از تجارب پیشین، روزآمدی، عمل به تکلیف و برنامه‌ریزی را لازمه موفقیت در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانست و گفت: با گذشت سی‌وپنج سال از برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی و بین‌المللی ،مجریان صاحب تجارب گران‌قدر و ارزشمندی هستند که برای استقرار و انتقال این تجارب باید مستندسازی لازم و دقیقی صورت بگیرد تا از سرمایه آن در سال‌های آینده هم بهره‌مند شوند.
وی به نقش این برنامه در وحدت بیشتر امت های مسلمان اشاره کرد وادامه داد: دشمنان و عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم به‌دنبال تفرقه در میان مسلمان و نابودی ظرفیت‌های ملت‌های مسلمان هستند.
قائم مقام سازمان اوقاف در این راستا خاطرنشان کرد: امسال به‌طور ویژه روی مفاهیم وحدت، استکبارستیزی، خانواده قرآنی، شهدای مدافع حرم و شهدای منا در بُعد محتوایی وتبلیغی پیام‌های گوناگونی تولید و عرضه خواهد شد.
روابط عمومی سازمان اوقاف

705

کد خبر: 920862

وب گردی

وب گردی