نشست صمیمی اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

نشست صمیمی اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بسیج کارکنان، نشست صمیمی اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

دکتر حسین نصیرزاده در آغاز این نشست ضمن بیان گزارشی از اقدامات فعالیت های شجره طیبه بسیج کارکنان خاطرنشان کرد: بسیج کارکنان در سالهای اخیر درحوزه های مختلفی از جمله جذب و سازماندهی و تربیت و آموزش کارکنان در تراز انقلاب اسلامی برای کارآمدی و خدمت شایسته تر، برگزاری دوره های تخصصی، بصیرتی، دفاعی و امنیتی، راه اندازی گروه های علمی و پژوهشی از میان نخبگان و گسترش فعالیتهای قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم نقش برجسته و موثری ایفا نموده است.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: بسیج کارکنان به دور از جناح بندی های سیاسی و صرفاً در مسیر اسلامی و انقلابی شدن دانشگاه‌ها و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حرکت نموده است و همکاری حداکثری با مسئولین آموزش عالی را برای انجام وظایف ذاتی سرلوحه امور خود داشته است.

دکتر حسین نصیرزاده خطاب به وزیر علوم اضافه کرد: امیدوارم با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جناب عالی شاهد تقویت روز افزون شجره طیبه بسیج کارکنان و پشتیبانی های مداوم وزارت متبوع در انجام وظایف محوله باشیم و ما هم همانطور که در گذشته ملاک گفتار و عملمان بوده برای هرگونه همکاری و خدمت رسانی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی می کنیم.

در این نشست وزیر علوم پس از استماع سخنان فرماندهی و معاونین بسیج کارکنان گفتند: حضور شما عزیزان را ارج می نهیم و برای هرگونه پشتیبانی و مساعدت در مسیر انجام مأموریت های بسیج کارکنان اعلام آمادگی می کنیم.

دکتر منصور غلامی تأکید کرد: من خودم مسئول راه اندازی بسیج دانشگاه بو علی سینا همدان بودم و همواره از گسترش فعالیتهای بسیج حمایت نموده‌ام.

وی تصریح کرد: بسیج کارکنان ارتباطش را با وزارت علوم تقویت کند و این نشست‌ها در فرصت های مغتنمی برگزار گردد تا همکاریهای فی ما بین گسترش یافته و منجر به ارتقا سطح فعالیتهای بسیج در مجموعه آموزش عالی باشیم .

دکتر منصور غلامی در پایان این نشست با توجه به کمبود ها و آسیب‌های پیش روی بسیج کارکنان در انجام مأموریت های ذاتی نقطه نظرات خود را بیان نمود.

201

کد خبر: 920863

وب گردی

وب گردی