برانکو: هرکسی دوست دارد می تواند از پرسپولیس برود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، شاید در جشن قهرمانی این تیم میروسلاو بلاژوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان نیز حضور داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز،‌ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: از جایگاه یک قهرمان سلام می‌کنم. ما دوست داریم در تهران با هواداران جشن قهرمانی بگیریم. پارس جنوبی حریف بسیار خطرناکی برای ما به حساب می‌آید. آنها اولین شکست‌شان را در لیگ مقابل پرسپولیس متحمل شدند و تیمی بسیار هماهنگ و باکیفیت هستند که سخت شکست می‌خورند.

وی در ادامه افزود: آنها مقابل استقلال تهران هم یک شکست در تهران داشتند که نمی‌خواهم دلیل آن را بررسی کنم، اما ما با یک تیم یکدل و متحد بازی داریم که با انگیزه بسیار زیاد مقابل ما قرار می‌گیرد و می‌خواهد بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد. آنها یکی از هدف‌های‌شان قرار گرفتن بین شش تیم اول است و مطمئنم شاگردان تارتار این‌طور فکر نمی‌کنند که ما چون قهرمان هستیم ادامه‌ بازی‌ها را دست‌کم می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این باره خاطر نشان کرد: پارس جم فردا سعی خواهد کرد که جشن قهرمانی ما را کمرنگ کند، اما ما با تمام قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت. متأسفانه حسین ماهینی در تمرین امروز از ناحیه مچ پا آسیب دید و وضعیتش فردا مشخص خواهد شد. رادوشوویچ نیز از ناحیه کمر درد دارد، اما بقیه نفرات آماده هستند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است در بازی فردا با ترکیب متفاوت با دیدارهای قبل و تیمی جوان به مصاف تیم پارس جنوبی بروند، یادآور شد: این‌قدر نگویید قرار است ما با تیم جوان‌مان به مصاف پارس جنوبی برویم! مگر بازیکنان اصلی ما چند سال دارند؟ علیپور، نعمتی، احمدزاده، بیرانوند و ... همه اینها بازیکنان جوانی به حساب می‌آیند. خوشبختانه ما نیمکتی بسیار باکیفیت داریم و فردا خواهید دید که چه تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت.

وی در واکنش به سؤال دیگری در مورد آخرین وضعیت برخی بازیکنان پرسپولیس که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: طبیعی است که باشگاه برای حفظ تمامی نفرات تیم برنامه دارد، البته بهترین‌ها در جمع ما خواهند بود و هرکس دوست دارد، می‌تواند برود. من فکر می‌کنم همه دوست دارند با تیم باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با اینکه او مخالفت کرده که هواداران طرح موزاییکی چهره‌اش را روی سکوها اجرا کنند، گفت: من خواستم که این طرح از بازیکنان تیم باشد، چرا که بازیکنان بودند که تمام تلاش‌شان را کردند تا تیم قهرمان شود و این لیاقت را دارند که طرح موزاییکی‌شان ساخته شود.

برانکو در پایان راجع به اینکه گفته می‌شود بلاژوویچ برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس که در بازی آخر این تیم مقابل سپیدرود برگزار می‌شود به تهران خواهد آمد، تصریح کرد: امکان دارد این اتفاق رخ دهد. باید با بلاژ صحبت کنم. البته با او صحبت‌هایی داشتم و به من گفت که هرچه تو بگویی.

601

کد خبر: 920864

وب گردی

وب گردی