معرفی محصولات برتر قرآنی در مسابقات بین المللی قرآن / برگزاری 12 محفل انس با قرآن همزمان با مسابقات

معاون کمیته فرهنگی ستاد برگزاری  سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بابیان اینکه این کمیته متولی برگزاری نمایشگاه قرآن در محل مسابقات بین المللی  است تصریح کرد: نمایشگاه جنبی  قرآن کریم امسال شامل 19 غرفه با اولویت مؤسسات فعال و معرفی محصولات برتر قرآنی از 31 فروردین تا 6 خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد کاظم موسوی متقی پیش از ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزش مسئولان و مجریان برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بابیان این مطلب تصریح کرد: غرفه‌های بخش فروش این نمایشگاه به‌طور رایگان در اختیار مؤسسات فعال قرآنی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در بخش محتوایی و خیمه‌های معرفت هم غرفه‌های مهد قرآن ویژه نونهالان، اتاق مادر و کودک، بخش کودکان قرآنی به‌منظور اجرای جنگ نشاط و شادی قرآنی، غرفه نوجوان قرآنی ، تبلیغ چندرسانه‌ای، غرفه مشاوره و پاسخگویی به سوا لات شرعی و تربیت فرزند و غرفه وقف قرآنی و...پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: همچنین بخشی هم به تبیین منظومه فکری و قرآنی مقام معظم رهبری و مبانی قرآنی انقلاب اسلامی در قالب ارائه کتاب، تابلو و طراحی و تصاویراختصاص داده شده ،ضمن آنکه این آثار ترجمه وبه زبانهای دیگر هم عرضه خواهد شد.
موسوی متقی ادامه داد: برخی محصولات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان هم تولید و عرضه ودر غرفه های مختص کودکان ارائه می‌شود.
وی افزود: همچنین نمایشگاه قرآنی محدودی هم در هتل ارم محل برگزاری مسابقات خواهران خواهیم داشت.
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف در خصوص برگزاری محافل قرآنی هم گفت: حداقل 12 محفل قرآنی تاکنون پیش بینی شده که برگزاری آن از چند روز مانده به مسابقات در سطح مساجد و امامزادگان استان تهران وبا حضور قاریان ملی آغاز خواهد شد.

روابط عمومی سازمان اوقاف

705

کد خبر: 920869

وب گردی

وب گردی