کارکنان  وزارت ارشاد نباید گرفتار بحران معیشتی شوند

وزیر ارشاد با تاکید بر لزوم رضایت شغلی و امنیت معیشتی برای کارکنان این وزارتخانه، گفت: باید تلاش کرد تا آنچه وجود دارد، کاهش نیابد و امکانات رفاهی کارکنان بیش از گذشته افزایش یابد.

به گزارش ایسکانیوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه، در دیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه گفت: کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فرهنگ و هنر کشور که اصلی‌ترین و هویتی‌ترین بخش جامعه است، کار و تلاش می‌کنند بنابراین باید منزلت و کرامت آنها حفظ شود.

سیدعباس صالحی افزود: همکاری در این وزارتخانه که موضوعات حوزه فرهنگ، هنر و رسانه را در برمی گیرد، دارای ارزش قابل توجهی است.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و همکاری کارکنان وزارت متبوعش ادامه داد: در همراهی‌ها و همکاری‌های متقابل است که اتفاقات خوبی می‌تواند برای فرهنگ و هنر کشور پدید بیاید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: رضایت شغلی و امنیت معیشتی موضوعاتی است که باید برای کارکنان در نظر گرفته است بنابراین باید تلاش کرد تا آنچه وجود دارد، کاهش نیابد و امکانات رفاهی کارکنان بیش از گذشته افزایش یابد.

صالحی گفت: در سال ٩٦ تلاش شد تا سطح معیشتی و رفاهی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را افزایش دهیم و این مسیر را در سال جدید نیز ادامه خواهیم داد زیرا کارکنان نباید گرفتار بحران معیشتی بشوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مدیریت منابع باید به گونه‌ای عمل کند تا کارکنان احسای ناامنی شغلی و معیشتی نکنند و با انگیزه بیشتری به ادامه وظایف و فعالیت‌های خود بپردازند.

صالحی تصریح کرد: باید از ظرفیت قوانین و منابع موجود به نفع حوزه معیشتی کارکنان استفاده حداکثری شود و در حوزه‌هایی که می‌توان اقدامی در جهت منافع کارکنان انجام داد، کوتاهی نکنیم.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و منزلت کارکنان ادامه داد: انسان‌ها با تمام تفاوت‌های مذهبی، دینی، سیاسی و نژادی و ... دارای کرامت هستند. هر مقدار به هم نزدیکتر شویم، درصد منزلت و کرامت هم بالاتر می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: نیازمند ایده‌ها و همکاری‌ها و همدلی‌های کارکنان این وزارتخانه در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری هستیم تا بتوانیم اقدامات مناسب را تقویت و به رفع لغزش‌ها بپردازیم.

در ابتدای این دیدار علی‌اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های این معاونت در حوزه‌های حقوقی و رفاهی کارکنان این وزارتخانه ارائه داد.

502

کد خبر: 920906

وب گردی

وب گردی