آقای روحانی! در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کنید

نماینده مردم بیرجند گفت:‌ امسال سال "حمایت از کالای ایرانی" است و این مهم بدون ایجاد فضای کسب و کار مناسب محقق نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدطاهر عبادی نماینده مردم بیرجند در جلسه علنی امروز چهارشنبه( 22 فروردین ماه) و در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: آقای روحانی امسال سال "حمایت از کالای ایرانی" است و این مهم بدون ایجاد فضای کسب و کار مناسب محقق نمی‌شود.

وی افزود: چرا دولت اقدامات مناسبی در این زمینه انجام نداده است، تقاضا دارم تا مشوق‌های مناسبی برای بهبود وضعیت کسب و کار در استان خراسان تدارک ببینید که سرمایه‌گذاران در این استان سرمایه گذاری کنند تا مشکلات اشتغال کاهش یابد.

عبادی تصریح کرد: آقای روحانی در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کنید، چراکه به این ترتیب به جایی نمی‌رسیم، باید تیم اقتصادی شما نوسانات بازار ارز را پیش بینی و آن را جلوتر مدیریت می‌کرد؛ بانک مرکزی و آقای سیف مشغول چه کاری بودند که این مسئله حل شود؟

نماینده مردم بیرجند بیان کرد: آقای بطحایی فرهنگیان خواهان اجرای طرح رتبه بندی هستند لطفا نسبت به تسریع در اجرای این امر تلاش کنید.

عبادی با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نمایندگان فسادهای صورت گرفته در این صندوق را در صحن علنی اعلام کردند، لذا از قوه قضاییه می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی و رانت‌خواران اقتصادی را مجازات کند.

وی تصریح خطاب به وزیر امور خارجه، اظهار کرد: آقای ظریف! وزارتخانه شما هنوز نگاه اقتصادی پیدا نکرده در حالی که باید اولویت شما مسائل اقتصادی باشد؛ چرا که این امر علی رغم برخی تحولات در وزارت خانه هنوز کمرنگ است.

عبادی اذعان کرد: هنوز مشکلات سهامداران پدیده شاندیز حل نشده است، چرا حق و حقوق مردم را نمی‌دهید؟ چرا هنوز برخی موسسات اعتباری پول مردم را نپرداخته‌اند، چرا بانک مرکزی در مبحث موسسات اعتباری و پروژه پدیده شاندیز اقدام مناسبی انجام نمی‌دهد؟ چه طور حق و حقوق وزارتخانه‌ها را به سرعت پرداخت می‌کنید اما در دادن حق مردم کوتاهی می‌کنید؟

نماینده مردم بیرجند اظهار کرد: از همه می‌خواهم در شرایط سختی که دشمنان قسم خورده انقلاب انواع توطئه‌ها را برای تضعیف جمهوری اسلامی به کار می‌گیرند، با وحدت و همدلی پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و خواسته‌های حزبی و جناحی را کنار بگذارند، تنها منافع مردم و انقلاب را در نظر بگیرند و به وصیت رهبر کبیر انقلاب که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد، عمل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

305

کد خبر: 921150

وب گردی

وب گردی