مهرعلیزاده هرگز به شهرداری تهران نمی‌رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر مهرعلیزاده هرگز از اصفهان نخواهند رفت.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، طی ماه های اخیر خبری در رابطه با استعفای شهردار تهران در رسانه ها پیچید که در همان اولین روزها شورای شهر با این موضوع مخالفت کرد اما با پافشاری نجفی شهردار تهران بر روی استعفایش نهایتا در روز 21 فروردین شورای شهر استعفای وی را پذیرفته و حسینی مکارم را به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند.

از همان ابتدای خبرها در رابطه با استعفای شهردار تهران زمزمه هایی به گوش رسید که محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان یکی از گزینه های اصلی برای شهرداری تهران است. وی تا پیش از آن که نجفی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود جزو اصلی ترین گزینه های شهرداری بود اما قرعه به نام نجفی برای شهردار شدن درآمد.

به همین منظور خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) به سراغ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی رفته و در این رابطه با وی گفت وگویی داشته است که متن این گفت وگو در ادامه می آید؛

حیدرعلی عابدی در این خصوص به خبرنگار ایسکانیوز گفت: من به طور مستقیم با دکتر مهرعلیزاده در این خصوص گفت وگویی نداشته ام اما با توجه به شناختی که از وی دارم، ایشان یک شخصیت ملی هستند که با چهار پیشنهاد وسوسه نخواهند شد.

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر این که من اطلاع دارم دکتر مهرعلیزاده در اصفهان می مانند، گفت: مهرعلیزاده نسبت به اصفهان تعهد اخلاقی دارد و اگر قصد رفتن از اصفهان را داشته باشد متوجه این موضوع خواهد شد که چه مقدار به برنامه های توسعه ای اصفهان لطمه خواهد زد.

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از دکتر مهرعلیزاده دارم، ایشان هرگز حاضر نخواهند شد که چنین خسارتی را به استان اصفهان وارد کنند.

عابدی تاکید کرد: دکتر مهرعلیزاده هرگز از اصفهان نخواهند رفت.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به این که از اصفهانی تاکنون به تمام دنیا نیرو از جمله به ناسا یا به تمام دانشگاه های بزرگ ارسال شده است، گفت: اما افراد و چهره هایی مانند آقای مهرعلیزاده را با استقبال پذیرفته و به آنها خوش آمد می گوییم.

901/900

کد خبر: 921196

وب گردی

وب گردی