پوریا: بدمینتون‌بازان ما به مالزی و چین اعزام می‌شوند/ تقویم 97 تصویب شود، سال خوبی را رقم می‌زنیم

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: بدمینتون بازان ما به مسابقات بین المللی مالزی و قهرمانی آسیا در چین اعزام خواهند شد.

محمدرضا پوریا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون در ساعت 14 روز نهم اردیبهشت ماه سال جاری به ریاست محمدرضا داورزنی و اعضای مجمع در سالن کنفرانس هتل ورزش برگزار می شود. در این نشست گزارش عملکرد فدراسیون در سال 1396، گزارش بازرسی سال 1396، گزارش عملکرد مالی سال 1395 توسط خزانه دار و همچنین گزارش حسابرسی سال 1395 ارائه خواهد شد. در این نشست پس از ارائه گزارش های فوق، تقویم سال 1397 مورد بررسی و تصویب اعضای مجمع قرار خواهد گرفت تا به امید خدا سال خوبی را برای بدمینتون ایران رقم بزنیم.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی بدمینتون گفت: ثریا آقایی و امیر جباری، 2 ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در کمپ پیشرفته تمرینی بدمینتون (AOP) و مسابقات بین المللی بدمینتون به مالزی اعزام می شوند. این بازیکنان در روزهای 28 فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه سال جاری در کمپ و مسابقات بین المللی بدمینتون مالزی که در سالن اختصاصی بدمینتون شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد، به رقابت با دیگر بدمینتون بازان حاضر در این مسابقات خواهند پرداخت. این بازیکنان را سحر زمانیان به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کند.

رئیس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: همان طور که گفتم بدمینتون بازان ایران به کمپ (AOP) و مسابقات بین المللی مالزی اعزام می شوند. از سوی دیگر ثریا آقایی و مهران شهبازی به مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر ووهان چین برگزار می شود، اعزام خواهند شد. این تیم اعزامی بدمینتون ایران را هم سحر زمانیان به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کند.

604

کد خبر: 921199

وب گردی

وب گردی