برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 بررسی شد

دکتر فرهاد رهبر در نخستین روزهای کاری سال جدید به منظور بررسی برنامه های عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 با هریک از معاونان و مدیران کل مربوط به آن حوزه به طور جداگانه برنامه ریزی دیدار و گفت وگو تنظیم کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر در دیدار نخست خود که دیروز با حضور دکتر منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این معاونت برگزار شد، در جریان برنامه های عملیاتی معاونت پارلمانی و حقوقی دانشگاه برای سال 97 قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در دیدار صبح امروز خود با دکتر عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران کل این حوزه برنامه های عملیاتی و پیشنهادات این معاونت را مورد بررسی قرار داد.

دکتر فرهاد رهبر در این دیدارها با تأکید بر اینکه تمامی معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی باید برنامه های خود را براساس زمان بندی های اعلام شده پیش ببرند، بر اجرای برنامه های دانشگاه مطابق با جدول زمان بندی ارائه شده تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، خطاب به معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، خواستار توجه جدی و تلاش این معاونت در جهت حمایت از تولید داخلی شد.

وی اظهار داشت: برنامه های عملیاتی معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی باید جامع، کامل و با در نظر گرفتن تمامی استراتژیهای این دانشگاه تهیه، تدوین و در زمان بندی ارائه شده اجرایی شود.

دکتر فرهاد رهبر ادامه داد: اداره کل تشریفات و پیگیری های ویژه از روند اجرای برنامه ها بر اساس مذاکرات به عمل آمده در جلسات گزارش لازم را تهیه و ارائه خواهد کرد.

گفتنی است جلسه دکتر فرهاد رهبر با معاونان دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در دیدار با دکتر رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و مدیران ذیربط ادامه می یابد و در روزهای آتی سایر معاونان به ارائه راهکارها و برنامه های خویش خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است در تمامی این جلسات دکتر محمدصادق ضیائی مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور دارند.

203

کد خبر: 921212

وب گردی

وب گردی