افشاردوست: مدیون والیبال هستم/ پوست اندازی تیم ملی صبوری می خواهد

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: سال‌ها افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و با این تیم در میادین مختلف بازی کردم، بنابراین موقعیت خود را همیشه مدیون این رشته ورزشی می‌دانم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درباره انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست موسسه ورزشی و تفریحات سالم جزیزه کیش، افزود: ورزش کیش مدتی به صورت شورا مدیریت شد که بهرام افشارزاده پیشکسوت قدیمی ورزش ایران مسئولیت آن را داشت و در برگزاری تور جهانی سه ستاه کیش نیز خیلی زحمت کشید و جا دارد همین جا بار دیگر از ایشان تشکر و قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه رئیس منطقه آزاد کیش به دنبال استقلال مجدد این مجموعه بود، گفت: بعد از مجمع عمومی فدراسیون والیبال که من دوباره در پست دبیرکلی فدراسیون ابقا شدم، پیشنهاد پذیرش این مسئولیت را دریافت کردم و پس از بررسی و مشورت های زیادی برای پذیرش این پست، در نهایت اواخر سال 96 در جلسه ای با دکتر انصاری لاری این مسئولیت را پذیرفتم.

دبیرکل فدراسیون والیبال با یادآوری اینکه 20 فروردین سفری به جزیره کیش داشتم، با رئیس منطقه مذاکره نهایی را انجام دادم و ابلاغ صادر شد، گفت: روز گذشته نیز جلسه معارفه برگزار شد و از روز یکشنبه هفته آینده باید کار خود را در جزیره کیش شروع کنم. بر این اساس ورزش جزیره نیز از حالت شورایی درآمد و تشکیلات آن به شکل موسسه قبل شکل گرفت.

وی درباره مسئولیت دبیرکلی فدراسیون والیبال گفت: در حال حاضر این مسئولیت را برعهده دارم و منتظرم که نفر بعدی معرفی شود تا کارها را تحویل دهم. فعلا باید هفته چند روز در کیش باشم و چند روز در تهران تا کارها انجام شود. قطعا مسئولیت دبیرکلی را واگذار خواهم کرد، اما با دکتر ضیایی صحبت کردم که جدایی ام کامل نباشد و بتوانم بازهم به والیبال کمک کنم.

افشاردوست در پاسخ به این پرسش که تا کنون کسی را برای پذیرش مسئولیت دبیرکلی به ضیایی پیشنهاد داده است یا نه؟ گفت: من تاکنون هیچ کس را پیشنهاد نداده ام. البته نه برای پست دبیرکلی برای هیچ پستی در فدراسیون پیشنهاد نمی دهم، اما اگر رئیس فدراسیون والیبال خواسته باشد، درباره موضوعات مختلف مشورت داده ام. خدا را شکر تا کنون نیز اختلاف نظری با روسای قبل و فعلی فدراسیون نداشتم.

وی در پاسخ به این سئوال که در پست جدید چه کمک هایی به والیبال خواهید داشت؟ گفت: من سالها افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و با این تیم ها در میادین مختلف بازی کردم و مدال و افتخار به دست آوردم. بنابر این موقعیت خود خود را همیشه مدیون این رشته ورزشی می دانم و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

سرپرست موسسه ورزشی و تفریحات سالم جزیزه کیش ادامه داد: در جزیره کیش امکانات و فضا برای فعالیت رشته های مختلف وجود دارد و اولویت کاری نیز میزبانی مسابقات بین المللی است. برای والیبال نیز امکانات سالنی و هم ساحلی فراهم است. این جزیره ظرفیت های خوبی در این زمینه دارد و میزبانی تورنمنت های داخلی و خارجی به اقتصاد منطقه و جزیره کمک خواهد کرد.

افشاردوست درباره وضعیت فعلی تیم ملی والیبال ایران و رویدادهای پیش رو گفت: تیم ملی در حال پوست اندازی است و دوره جوانگرایی و گذر از یک دوره سنی به دوره جدید را تجربه می کند. مردم ایران باید تا المپیک 2020 درباره نتایج این تیم کمی صبوری کنند، زیرا هدف نهایی حضور شایسته در المپیک توکیو است. والیبال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نیز به دلیل تراکم مسابقات پیش رو با تیم ملی ب شرکت می کند و شاید موفق به دفاع از عنوان قهرمانی ایران در این بازی ها نشویم. ولی مردم باید همچنان از والیبال حمایت کنند تا برنامه هایش به خوبی پیش رود.

وی در پایان از خانواده بزرگ والیبال به ویژه پیشکسوتان این رشته ورزشی خواست همچنان به حمایت های خود از این رشته ادامه دهند.

602

کد خبر: 921245

وب گردی

وب گردی