انتصاب سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان

کریم اله شعبانی با حکمی از سوی استاندار زنجان با حفظ سِمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسداله درویش امیری با صدور ابلاغی، تا انتخاب نهایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان؛ کریم اله شعبانی را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزید.

در متن این حکم آمده است؛
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از توانمندی همکاران، در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موفق و موید باشید.
گفتنی است؛ کریم اله شعبانی که همکنون مدیرکل حوزه استاندار زنجان است، پیش از این عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی و فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی بوده و سوابقی از قبیل بخشدار مرکزی بندر انزلی، بخشداری مهدی‌شهر و شهمیزاد استان سمنان، معاون فرمانداری دامغان، فرماندار شهرستان‌های دلیجان و محلات در استان مرکزی، فرمانداری شهرستان‌های فومن، صومعه‌سرا و تالش در استان گیلان، سرپرستی اداره‌کل سیاسی و مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.
سید بیوک موسوی پیش از این به مدت 18 ماه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بود که اکنون معاون برنامه ریزی و منابع انسانی بانک صادرات کشور است.

901

کد خبر: 921254

وب گردی

وب گردی