پورموسوی: ذوب آهن، حساس ترین دیدار ما در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل ماست که ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز در دو هفته پایانی امید به کسب سهمیه آسیایی داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل ماست که ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز در دو هفته پایانی امید به کسب سهمیه آسیایی داشته باشیم. اگر در این بازی نتیجه نگیریم سعی می‌کنیم در پایان لیگ رتبه بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم. پس از تساوی مقابل پارس جنوبی امیدمان برای کسب سهمیه کمتر شد اما سعی می‌کنیم در بازی‌ فردا جبران کنیم. بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.

و افزود: مطمئنا ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌ها از نظر فنی است. حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه آن‌ها را افزایش داده است. مطمئنا با توجه به این که آخرین فرصت ما در لیگ برتر است، با تمام احترام نسبت به ذوب‌آهن برای کسب سه امتیاز به این دیدار می‌آییم.

سرمربی فولاد درباره شرایط بد استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: استقلال خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر شادی را به مردم خوزستان داد. بازیکنان این تیم با تمام وجود در این تیم بازی می‌کنند. بازیکنان در فصل گذشته هم برای شادی مردم در رقابت‌های آسیایی تلاش کردند. مسئولان استان باید چاره اندیشی کنند تا مشکلی همانند این برای فصل آینده پیش نیاید.

601

کد خبر: 921259

وب گردی

وب گردی