عضو شورای شهر تهران: مکارم حسینی شانسی برای شهردار شدن ندارد

عضو شورای شهر تهران درباره استعفا ء شهردار تهران گفت :بیماری بهانه خوبی برای استعفاء نبود ، در واقع خیلی از مسئولان ما دچار بیماری هستند اما در حین اینکه ، در مقام مدیریتی در حال انجام وظیفه هستند به معالجه می پردازند.

ناهیدخداکرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت :شورا برای انتخاب شهردار جدید سه ماه زمان دارد ، اما تلاش می کنیم که هرچه زودتر شهردار جدید را انتخاب کنیم.دیدگاه شورا برای انتخاب شهردار تهران براساس معیار است ،در واقع باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند براساس ویژگی و معیارهای موجود در این برهه زمانی سکان شهرداری را قبول کند.

وی گفت :انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار از سوی شورا براساس معیارهایی بود و حالا هم امروز برای انتخاب فرد جدید باید بسیار هوشمندانه عمل کرد کسی باید این مقام را دردست بگیرد که بتواند مسیری را که شهردار سابق شروع کرده است ادامه بدهد و همه سعی ما بر این است تا بهترین گزینه را برای این مقام انتخاب کنیم.

آیا مکارم حسینی شانسی برای انتخاب به عنوان شهردار تهران دارد؟


عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال گفت : خیر ، آقای مکارم حسینی برای یه مدت کوتاه سرپرستی شهرداری را پذیرفته است تا به امور فعلی رسیدگی کند.

علت استعفا دکتر نجفی

خداکرمی در ادامه گفت : بیماری بهانه خوبی برای استعفاء نبود ، در واقع تعدادی از مسئولان ما دچار بیماری هستند اما در حین اینکه ، در مقام مدیریتی در حال انجام وظیفه هستند به معالجه خود نیز می پردازند.

وی یادآور شد :در واقع به همین دلیل اعضاء شورا استعفاء اول را نپذیرفتند ،اما در نامه دوم دکتر نجفی کلمه ای از استعفاء استفاده نشده بود ولی به گفته خود شهردار سابق به دلیل عدم اجازه پزشکان برای ادامه کار در این پست خواستار رفتن از شهرداری بودند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد : البته بعضی ها بر این باورند که استعفاء شهردار براساس فشارهای بیرون بوده است اما زمانیکه که فرد به هر دلیلی نمی خواهد در پست خود باقی بماند چاره ای نیست جزء استعفاء را بپذیریم، چرا که وضعیت شهروندان از هر چیزی برای ما مهم تر است و در هر اقدامی منافع ، آسایش و آرامش مردم در اولویت است.

ناهید خداکرمی در پایان گفت : در حال حاضر شورا نگران این مسئله نیست چرا که شهرداری روند گذشته خود را ادامه می دهد و به زودی مدیری لایق برای شهرداری انتخاب می کنیم.


خبرنگار :حسین طالبی
706

کد خبر: 921297

وب گردی

وب گردی