کریمی: یک امتیاز حق دو تیم بود/ بازیکنانم را آتش می‌زنم، کاپشنم را نه!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: حسینی مانع زدن گل‌های بیشتر شد اما با این حال یک امتیاز حق هر دو تیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، فیروز کریمی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و صحنه‌های جذابی را روی دروازه‌ها دیدیم. بارندگی ابتدای بازی، کار روی زمین را سخت کرده بود. پس از 10،12 دقیقه، شرایط عادی شد. اولین اشتباهی که مدافع ما انجام داد، گل خوردیم. بچه‌ها تلاش خود را کردند، عقب افتادن از استقلال و جبران آن کار خوبی است و چند صحنه هم حسینی مانع گلزنی بیشتر ما شد.

وی افزود: در دقایقی ما و دقایقی استقلال، توپ را در اختیار داشتند. اصلا دنبال تلف کردن نبودیم و دنبال فوتبال خوب بودیم. کسانی که به ورزشگاه آمده بودند، راضی به خانه‌های‌شان رفتند و تساوی حق دو تیم بود. استقلال 5 بازی قبلی خود را برده بود و تقابل با آنها اصلا آسان نیست. استقلال بهترین تیم ایران است. بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص کاپشنی که امروز به تن داشت، تصریح کرد: این کت جادویی نیست، آن کُت را آتش زدم. بچه‌ها را آتش می‌زنم، اما این کاپشن را آتش نمی‌زنم! (در این لحظه کریمی کاپشن خود را درآورد و گفت که این کار را کردم تا سؤالات شما طولانی نشود!)

کریمی در خصوص ادامه همکاری‌اش با گسترش فولاد گفت: قراردادم با گسترش سه سال و نیمه است که نیم فصل آن به پایان رسیده و سه سال دیگر قرارداد دارم. ما نشستیم و برنامه مدونی را برنامه‌ریزی کردیم، محمد حسینی‌خرم بازیکن خودمان است و می‌خواهیم بازیکن سازی را گسترش دهیم. اگر زنده ماندیم، می‌خواهیم الگویی برای تولید به مصرف باشیم. یعنی بازیکنان را تولید کرده و به میدان بفرستیم. قبول کنید بازی دادن به بازیکنان متولد 78 آن هم در دیدار هفته گذشته برابر استقلال خوزستان کار آسانی نیست. مسئولان باشگاه از ما انتظار امتیاز، مردم انتظار بازی خوب و رسانه‌ها نیز بازیکن سازی را دارند. تا چه زمانی باید بازیکن بخریم؟

وی در مورد تاکتیک‌ تیمش و اینکه چه تاکتیکی برای این دیدار داشته است، گفت: اینها تاکتیک است و اگر بگویم حریفان آن را می‌فهمند. اکنون هم وقت ندارم در مورد تاکتیک توضیح دهم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در ادامه با بیان اینکه تیمش برای هر دو نیمه برنامه داشته است،‌ گفت: امروز هم می‌توانستیم پیمان بابایی را از ابتدا مسابقه بازی دهیم و هم می‌توانستیم او را به عنوان یار تعویضی به زمین بیاوریم. بابایی با توجه به خصوصیاتی که دارد در نیمه دوم می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و خدا را شکر فکرمان هم درست بود. خدا را شکر امروز مشکلی بابت بازیکن جایگزین نداشتیم و بازیکنان تعویضی خوب کار کردند.

کریمی در مورد آکادمی باشگاه گسترش و اینکه چرا این تیم در دیدار مقابل استقلال از لباس دوم خود استفاده کرده بود،‌ عنوان کرد: من در مورد آکادمی قبلاً توضیح داده‌ام. در مورد رنگ پیراهن هم مهم رنگ پیراهن نیست و مهم شیوه بازی ما است. ما به رسم میهمان‌نوازی و قدمت استقلال به آنها تعارف زدیم و آنها هم قبول کردند. ما تعارف کردیم آنها هم قبول کردند، «تعارف آمد، نیامد دارد» ما هم تعارف کردیم. قبول کنید استقلال قدمت بالایی دارد و ما به رسم میهمان‌نوازی این کار را کردیم.

وی درباره اُفت کیفیت بازی در نیمه اول و اینکه تیمش عطش چندانی برای برد در این دیدار نداشت،‌ تصریح کرد: از دقیقه 5 تا 14 بارش شدید باران داشتیم که تأثیر منفی در کیفیت مسابقه داشت. تجربه استقلال بالاتر بود، اما آنها هم دچار اُفت شدند. در کل به نظرم کیفیت مسابقه در نیمه دوم بهتر بود. در مورد عطش بازیکنانم هم پزشک و بدنساز ما یک محلول درست می‌کند و به بازیکنان می‌دهند،‌ به همین خاطر بچه‌ها عطش نداشتند (باخنده)

601

کد خبر: 921324

وب گردی

وب گردی