وظیفه ارتش بازدارندگی و تقویت جبهه مقاومت است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در اطلاع رسانی‌ها باید مستند و مستدل حرف زد تا قابل اثبات باشد، تصریح کرد: مردم خیلی نیاز دارند که بدانند در ارتش چه می‌گذرند و این حقشان است که بدانند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام عبّاس محمّدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش روابط عمومی ارتش که در دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها زبان گویای هر کشور و سازمانی هستند.

وی با بیان اینکه شخصیت سازمانی هر سازمانی در فعالیتهای روابط عمومی آن سازمان نهفته است تصریح کرد: در اطلاع رسانی بایستی از بیان نقاط ضعف پرهیز شود و روی نقاط قوت تمرکز شود.

محمّدحسنی ادامه داد: لزومی ندارد همه حقایق گفته شود و نقاط قوت محرمانه نباید ذکر شود.

وی با بیان اینکه در اطلاع رسانی‌ها باید مستند و مستدل حرف زد تا قابل اثبات باشد، تصریح کرد: مردم خیلی نیاز دارند که بدانند در ارتش چه می‌گذرند و این حقشان است که بدانند.

وی ادامه داد: ارتش در هشت سال جنگ و بعد از جنگ و در سوریه چه کرده است. فردی از من در این خصوص سؤال کرد که گفتم نیروهای ایرانی به وسیله هواپیماهای نیروی هوایی ارتش به سوریه رفتند.

محمّدحسنی با بیان اینکه وظیفه ارتش بازدارندگی و تقویت جبهه مقاومت است و موفق نیز است، خاطرنشان کرد: وظیفه ارتش، ساخت پل و جاده و مدرسه نیست.

منبع: فارس

۳۰۴

کد خبر: 931429

وب گردی

وب گردی