عملیات موفقیت آمیز مرزداران سیستان و بلوچستان علیه قاچاقچیان/کشف 63 کیلوگرم حشیش

کشف موادمخدر در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان فرمانده هنگ مرزی سراوان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران علیه قاچاقچیان و کشف ۶۳ کیلوگرم حشیش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ علی اکبر نواب زاده فرمانده هنگ مرزی سراوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگموادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی در ادامه افزود: سوداگران مرگ پس از ساعتی درگیری با مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند و با مخفی کردن محموله، از محل متواری شدند.

سرهنگ نواب‌زاده با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده اضافه کرد: مرزداران پس از پایش و بررسی دقیق منطقه موفق شدند مقدار ۶۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، مقادیری قابل توجهی مهمات و یک دستگاه بی‌سیم دستی را کشف نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

کد خبر: 931652

وب گردی

وب گردی