مهاجری: مقابل نفت با ارزش‌ترین سه امتیاز را کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی با نفت که بسیار با ارزش بود را کسب کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما تحت فشار بودیم و این مسئله روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشته بود. برد ما مقابل نفت، با ارزش‌ترین سه امتیازی بود که گرفتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم مسئولان شهر حمایت‌مان کردند و اثر آن را دیدند. بازی امروز ما با بازی‌های گذشته متفاوت بود، هر چند که استرس هم داشتیم. ما باید برای سهمیه می‌جنگیدیم، اما به دلیل مشکلاتی که داشیم و الان هم داریم، باید برای بقا بجنگیم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: خوشحالم در آستانه مبعث پیامبر اسلام (ص) به پیروزی دست یافتیم و امیدوارم بتوانیم امانتی که دست ما هست، به صاحب اصلی‌اش برسانیم. بازیکنان ما امروز خیلی تلاش کردند و دروازه‌بان ما روز بی‌نقصی را سپری کرد. به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید از کادر فنی و دستیارانم تشکر کنم که این برد باارزش را بدست آوردیم. برای نفت هم ناراحتم که در این شرایط هستند، یک طرف شادی بود و یک طرف ناراحتی. فوتبال ادامه دارد و امیدوارم همه در ادامه راه موفق باشند.

مهاجری در خصوص اینکه مسئولان پدیده عنوان کرده‌اند برای فصل آینده تیمداری نخواهند کرد، گفت: کدام کارشان امسال عجیب نبوده است؟ نمی‌دانید چه زحماتی بازیکنان ما کشیده‌اند. از مدیر رسانه‌ای تیم بپرسید که تا 12 شب دنبال رفع مشکلات بازیکنان‌مان بودیم تا بازیکنی که 5 درصد گرفته بیاید و بازی کند. سختی‌های زیادی کشیدیم، بازیکنان به حرف من احترام گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند. ما اتفاق عجیب و غریب امسال کم نداشتیم و امیدوارم این آخرین آن باشد.

601

کد خبر: 931658

وب گردی

وب گردی