ناصحی: می خواهیم فصل را به بهترین شکل تمام کنیم

بازیکن باتجربه تیم پدیده ابراز امیدواری کرد که در دو هفته پایانی لیگ هم مشهدی ها نتایج خوبی کسب کنند.

به گزارش ایسکانیوز، رضا ناصحی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی پرفشاری بود چون تیم ما به دلیل نوسان در نتیجه گیری تحت فشار بود اما با بچه ها هم قسم شده بودیم که دست پر از تهران برگردیم. خدا را شکر می کنم که بدون حرف و حدیث یک پیروزی کسب کردیم و موقعیت های بیشتری هم داشتیم. امیدوارم در دو هفته بعدی هم نتایج خوبی بگیریم و حتی با وجود شرایط نامناسبی که داشتیم، در آخر فصل یک جایگاه خوب به دست آوریم.

بازیکن باتجربه پدیده در خصوص افت شدید این تیم در نیمه دوم فصل افزود: همانطور که همه می دانند و تکراری شده، مشکلات مالی باشگاه خیلی ما را اذیت کرد و کسر 6 امتیاز ما را از شرایط خوب روحی دور کرد و افت زیادی داشتیم؛ اما با این حال می خواهیم در دو بازی آخر فصل به بهترین شکل بازی کنیم و نتیجه بگیریم تا یک رتبه خوب در جدول داشته باشیم.

ناصحی درباره دریافتی های مالی بازیکنان پدیده هم گفت: وضعیت در حال بهتر شدن است. یک مقداری پول قبل از بازی به تیم تزریق شد و امیدوارم در طول هفته یک درصد قابل قبولی به بچه ها پرداخت شود تا بتوانیم با فراغ بال این دو بازی را پشت سر بگذاریم.

او در پایان پیرامون ماندن در پدیده یا تغییر تیمش خاطرنشان کرد: پدیده تیم شهر من است و دوست دارم شرایط طوری باشد که بتوانم در مشهد به فوتبال ادامه بدهم؛ اما باید منتظر وضعیت اسپانسر و مدیریت باشیم. به نظر می رسد شرکت پدیده هم قصد تیمداری ندارد و بدین ترتیب باید منتظر بمانم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم تیمی قوی برای سال بعد بسته شود.

601

کد خبر: 931665

وب گردی

وب گردی