خانه تکانی الهلال بوسیله الجابر پیش از دیدار با استقلال؛ تیمی می سازم که قهرمان آسیا شود

رئیس جدید باشگاه الهلال یک خانه تکانی جدی در میان لژیونرهای این تیم انجام داد و از خط خوردن ۵ لژیونر این تیم خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که ۲ روز به بازی برگشت الهلال عربستان با استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، باشگاه سعودی دست به تغییراتی اساسی زد و نواف بن العابد، رئیس باشگاه را کنار گذاشت و سامی الجابر، بازیکن و سرمربی اسبق خود را به عنوان رئیس جدیدش معرفی کرد.

سامی الجابر در دوران بازیگری است از سال ۱۹۸۹ تا سال ۲۰۰۷ برای باشگاه الهلال توپ زده است و در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ زمام هدایت این تیم پرافتخار عربستانی را به دست گرفته بود.

دیدار استقلال با الهلال دوشنبه در کویت ساعت ۲۰:۱۵ برگزار می شود.

سامی الجابر، اسطوره و سرمربی سابق الهلال که امروز زمام ریاست این باشگاه پرافتخار سعودی را به دست گرفته است، گفت: این ریاست بنده تشریفاتی نیست بلکه برای اصلاح امور آمدم. ماموریت سختی را پیش رو دادم. من به عنوان یک بازیکن کارم را با الهلال آغاز کردم و اکنون ریاست این باشگاه را به دست گرفتم.

وی در ادامه از خط زدن ۵ لژیونر این تیم خبر داد و گفت: الهلال در شرایط کنونی نیاز به ۵ لژیونر در سطح جهانی به غیر از خربین و ادواردو دارد. تیمی را خواهم ساخت تا توانایی قهرمانی در آسیا را داشته باشد.

با این خبر الهلال پیش از دیدار با استقلال که دوشنبه در کویت برگزار می شود، ۵ لژیونر خود یعنی بن شرقی، سیروتی، نیکولاس میلیسی، ریواس و علی الحبسی را کنار گذاشت.

604

کد خبر: 931728

وب گردی

وب گردی