جبهه مقاومت با این اقدامات تضعیف نمی‌شود /آمریکا می‌خواست پیروزی سوریه در غوطه‌شرقی را به حاشیه ببرد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پیروزی ارتش سوریه در غوطه‌ شرقی اشاره کرد و ادامه داد: حمله آمریکا اقدامی منفعلانه بود، برای اینکه این پیروزی بزرگ را به حاشیه ببرد.

به گزارش ایسکانیوز ،حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به حمله امروز صبح آمریکا به سوریه گفت: آمریکا در اقدامی جنابتکارانه به سوریه‌ای که در حال نابودی تروریست‌ها بود حمله کرد و به نظر می‌رسد آمریکا، انگلیس و فرانسه از به ثبات رسیدن سوریه و نابودی تروریست‌ها خوشحال نیستند.

اخگرپور به پیروزی ارتش سوریه در غوطه‌ شرقی اشاره کرد و ادامه داد: حمله آمریکا اقدامی منفعلانه بود برای اینکه این پیروزی بزرگ را به حاشیه ببرد.

وی افزود: حمله ظالمانه و جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه به شدت محکوم است و بار دیگر چهره واقعی آمریکا را برای مردم دنیا نشان داد.

اخگرپور تاکید کرد: تلاش‌های آمریکا و غرب برای اینکه نقش مردم سوریه را در آینده این کشور کمرنگ کنند راه به جایی نخواهد برد و مطمئنا این مردم سوریه هستند که آینده کشورشان را مشخص خواهند کرد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حمله‌ آمریکا به سوریه یک جنایت است و روسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکار هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا مجددا برای حمله به کشورهای دیگر حملات شیمیایی را بهانه کرد، افزود: کمیته حقیقت‌یاب قرار بود ادعای آمریکا درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را بررسی کند ولی آمریکا که می‌دانست این ادعا ثابت نخواهد شد دست به اقدامی جنایتکارانه زد.

اخگرپور در خاتمه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،گفت: با اینگونه اقدامات نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه مطمئنا در میدان عمل پاسخ این ترقه بازی را خواهد داد.

204

کد خبر: 931772

وب گردی

وب گردی