میزان خسارت بارش باران و تگرگ استان سمنان در دست بررسی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه بارش باران در بسیاری از نقاط استان با جاری شدن سیلاب همراه بود، گفت: میزان خسارت احتمالی در دست بررسی است.

به گزارش ایسکانیوز، ایرج رئیسیان بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه بارش باران که از شب گذشته در استان آغازشده بود باعث وقوع سیلاب در برخی مناطق شده است، ابراز داشت: آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی در روستای زرگر آباد دامغان، جاری شدن سیلاب در جاده‌های روستایی بخش بیارجمند و روستاهای پشت بسطام در شاهرود ازجمله مواردی بود که از وقوع سیلاب گزارش‌شده است.

وی بابیان اینکه بارش شدید تگرگ در منطقه‌ دربند مهدی‌شهر و ورودی شهر شهمیرزاد نیز باعث ایجاد ترافیک شده بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود باراش باران تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت بنابراین هنوز نمی‌توان برآوردی از میزان خسارت داشت و این مهم در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه مردم ساکن در روستاها در صورت بروز بحران سیلاب از نیروهای امدادی یاری بخواهند، اضافه کرد: بی‌شک هلال‌احمر، اورژانس و نیروی انتظامی در ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند داشت.

901

کد خبر: 931825

وب گردی

وب گردی