توضیحات رضایی درباره نشست سرپرستان تیم‌های حاضر در بازی‌های پاراآسیایی

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: نشست سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در سومین دوره این بازی‌ها برگزار شد و مسائل و جوانب مختلف این مسابقات مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی درباره نشست سرپرستان تیم‌های حاضر در بازی های آسیایی 2018 اظهار داشت: این نشست به مدت دو روز در جاکارتا برگزار شد و از سالن‌های ورزشی و همچنین محل برگزاری افتتاحیه و اختتامیه بازی ها بازدید کردیم. در این بازدید، مسائل فنی سالن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین از دهکده بازی‌ها و خوابگاه ورزشکاران بازدید و مناسب سازی برای ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی افزود: سرپرستان تیم‌های مختلف مشکلات و مسائل را عنوان کردند تا کاستی‌ها برطرف شود. جلساتی را نیز با مسئول حمل و نقل برگزار کردیم و مسائل را با مسئولان فنی بازی‌ها و خوابگاه مطرح کردیم. موارد مربوط به روادید، تغذیه، ایاب و ذهاب و دوپینگ ورزشکاران نیز در این جلسات مطرح شد.

رضایی گفت: در این بازی‌ها حدود 4500 ورزشکار از کشورهای مختلف شرکت می‌کنند که با مسئولان کلاس‌بندی و APC جلساتی را برگزار کردیم. سپس با سفیر ایران در خصوص حضور کاروان کشورمان برای حضور در بازی‌ها رایزنی کردیم.

602

کد خبر: 931897

وب گردی

وب گردی