هوایی چنینم آرزوست/بررسی وضعیت کیفی پایتخت طی هفته گذشته

اگر به وضعیت کیفی هوای پایتخت طی هفته گذشته نگاهی بیانداریم منوجه می شویم پایتخت نشینان یک روز پاک و 6 روز سال را تجربه کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، هر ساله با فرا رسیدن بارش های بهاری با آلودگی هوا خداحافظی می کنیم.اگر نگاهی به وضعیت کیفی هوای پایتخت بیاندازیم درمیابیم شاخص کیفی هوای دیروز تهران 61 و در شرایط سالم قرار داشت، شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز 48 و در شرایط پاک قرار دارد.

وضعیت کیفی هوای پایتخت طی هفته گذشته

نمودار زیر بیانگر وضعیت کیفی هوای تهران در هفته سوم فروردین ماه 97 است:

بررسی وضعیت کیفی هوای پایتخت در هفته سوم فروردین ماه نشان می دهد پایتخت نشینان در هفته گذشته 6 روز با هوای سالم را تجربه کرده و در یک روز پاک نفس عمیق کشیده اند. میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در دوشنبه 20 فروردین ماه با میزان 79 در بیشترین حالت و در چهارشنبه 22 فروردین ماه با میزان 44 در کمترین حالت خود قرار گرفت.

وضعیت شاخص آنلاین پایتخت

نقشه زیر بیانگر شاخص کیفی هوای پایتخت در ساعت 11، بیست و ششم فروردین ماه است:

شاخص آنلاین هوای پایتخت در ساعت 11 صبح امروز نشان می دهد 3 ایستگاه شامل شهرداری منطقه 2، شهرداری منطقه 7 و شهرداری منطقه 8 در شرایط پاک قرار دارند.ایستگاه شهرداری منطقه 21 و شاد آباد (منطقه 18) نیز برای گروه های حساس جامعه ناسالم است باقی ایستگاه ها در وضعیت سالم قرار دارند.

نیوشا یعقوبی

701

کد خبر: 931917

وب گردی

وب گردی