بوفون: همچنان پای صحبت‌هایم علیه داور هستم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس مدعی شد که همچنان پای صحبت‌هایی که علیه مایکل اولیور، داور جنجالی دیدار تیمش مقابل رئال مطرح کرده ایستاده است.

به گزارش ایسکانیوز، بوفون انتقادات تندی علیه داور مسابقه پس از بازی مطرح کرد و مدعی شد که داور به جای قلب ،سطل آشغال درسینه اش دارد و به جای حضور در زمین، باید چیپس و نوشابه بخرد و با خانواده اش به ورزشگاه برود. پس از مطرح شدن این صحبت ها، دل پیه رو، اسطوره باشگاه یوونتوس، به انتقاد از این صحبت ها پرداخت و روز گذشته نیز نشریه گاتزتا دلو اسپورت از بوفون خواست که صحبت هایش را پس بگیرد. با این حال ، به نظر می‌رسد موضع بوفون عوض نشده است.

او گفت:" لازم نیست چیزی را درست کنم زیرا من انسان هستم و شور و انگیزه و خشم را در کاری که انجام می‌دهم جاری می‌کنم. شما همیشه راهی برای صحبت کردن پیدا می‌کنید، چه درست و چه غلط . شاید صحبت هایم در آن موقع کمی بیش از اندازه بود ولی من این هستم، من جیجی بوفون هستم. وقتی زمان کمی از پایان بازی گذشته، شما هنوز تحت تاثیر احساسات و جو بازی هستید. خیلی ها هستند که می‌توانند دو رو باشند و احساسات واقعی را پنهان کنند ولی من اینگونه نیستم.

نمی‌توان از کسی که انقدر غرق ورزش است، خواست که تناسب داشته باشد زیرا اگر هم احساساتم را به صورت اغراق امیز بیان کنم، همچنان صحبت های منطقی هستند. یک بار دیگر همه آنها را خواهم گفت. شاید با زبانی دیگر، شاید کمی متمدنانه تر ولی موضوع صحبت هایم همان است.

مطمئنم که اولیور آینده خیلی خوبی خواهد داشت ولی او برای چنین بازی خیلی جوان بود. زیبایی فوتبال، ذات بی رحم آن است ولی این مرد جوان خودش را در شرایطی پیچیده و سخت دید که باید با آن روبرو می‌شود.

با این حال من حتی از اولیور عصبانی هم نیستم. همه چیز همان جا تمام شد. حتی از نتیجه هم ناراحت نیستم، ناراحت اینم که آن شب از دستمان رفت. شبی که دیگر تکرار نخواهد شد."

606

کد خبر: 931927

وب گردی

وب گردی