گواردیولا: لیگ برتر از چمپیونزلیگ اهمیت بیشتری دارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که کسب موفقیت در لیگ برتر و قهرمانی در این لیگ، برای او از قهرمان شدن در چمپیونزلیگ اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش ایسکانیوز، در حالیکه شاگردان گواردیولا با شکست مقابل لیورپول از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ حذف شدند، شب گذشته موفق شدند 3-1 تاتنهام را شکست دهند تا حالا فقط 1 پیروزی تا قهرمانی لیگ برتر فاصله داشته باشند. گابریل ژسوس، گوندوگان و استرلینگ، گل‌های سیتی را به ثمر رساندند و پس از بازی، گواردیولا از اهمیت لیگ برتر برای او و تیمش صحبت کرد.

او گفت:" اگر 87 امتیاز داشته باشید و 5 بازی باقی مانده باشد، علتش این است که در دوره ای که همه می‌گفتند ناکام بوده ایم، عالی کار کرده ایم. آنها هیچ چیزی از فوتبال نمی‌فهمند. چمپیونزلیگ یک رقابت با 7 بازی است، شما می‌توانید قهرمان آن شوید ولی لیگ یعنی هر 3 روز یک بازی و این روند در 3 ماه ادامه دارد. ببخشید ولی خیلی مهم تر از عملکرد این ها (رقبا) در یک فصل است."

پپ درباره تقابل با تاتنهام گفت:" پس از هفته اخیر، اینکه به اینجا بیاییم و مقابل تاتنهام بازی کنیم که یکی از بهترین های لیگ است و یکی از بهترین مربیان لیگ را نیز دارد، به خصوص با عملکردمان در نیمه اول، عالی بود. پس از 10 یا 15 دقیقه گفتم « ما قهرمان خواهیم شد» ، امروز نه ، فردا نه. زمانش مهم نیست ولی قهرمان خواهیم شد. واکنش این بچه ها عالی بود. آنها فوق العاده بودند. مقابل سوانسی این فرصت را داریم که قهرمانی را جشن بگیریم."

606

کد خبر: 931928

وب گردی

وب گردی