فرشاد هم به تیم مغضوبین برانکو اضافه شد؟/ دستبند پر دردسر

فرشاد احمدزادهدر حالیکه مصدوم هم نبود از لیست بازی در برابر السد خط خورد تا شایعاتی مبنی بر شکراب شدن رابطه او با برانکو سرمربی موفق سه فصل اخیر پرسپولیس بالا بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تحرکاتی در ترکیب پرسپولیس در حال شکل گیری است که بیربط به اتفاقات چند وقت گذشته نیست.

فرشاد احمدزاده بازیکن محبوب برانکو ایوانکوویچ در حالی از لیست بازی در برابر السد خط خورده است که با توجه به نیاز مبرم سرخپوشان به کسب پبروزی در این دیدار برای سرگروه شدن به نظر می رسید احمدزاده با توجه به تاثیرگذاری اش در ترکیب پرسپولیس در این بازی حضور داشته باشد.

در ابتدا تصور می شد احمدزاده به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است اما صحبت های روز گذشته او نشان می دهد او با وجود اینکه در سلامت کامل به سر می برد از لیست این بازی کنار گذاشته شده است. پیش از این نیز محسن مسلمان دیگر بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس بود که مورد غضب برانکو قرار گرفت و هفته ها است که از ترکیب این تیم دور شده است.

در مورد مسلمان علیرغم تکذیب های مداوم برانکو علت نیمکت نشینی او در هر شرایطی نمی توان نیمکت نشینی او را فنی دانست اما در رابطه با احمدزاده مساله چیز دیگری است چراکه شنیده ها حاکی از آن است که احمدزاده انتظار داشته در بازی برابر پارس جنوبی جم با توجه به اینکه سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان نرفته بودند به عنوان کاپیتان وارد میدان شود اما زمانی که متوجه شده برانکو احمد نوراللهی را به عنوان کاپیتان تیم انتخاب کرده است به این موضوع معترض شده و البته اعتراض خود را به گوش برانکو نیز رسانده است و این برای عصبانی کردن برانکو مربی با نظم سه فصل اخیر پرسپولیس کافی بود تا احمدزاده که در بین بازیکنان پرسپولیس به پسر برانکو معروف است را از ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر السد خط بزند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که پرسپولیس فردا باید در یک بازی مرگ و زندگی و با هدف روبرو نشدن با الاهلی عربستان و بازی نکردن در زمین بی طرف حتما بازی پیروز میدان باشد و نبود محسن ربیع خواه در کنار نیمکت نشینی احتمالی محسن مسلمان و خروج احمدزاده از لیست این بازی، پرسپولیس کار ساده ای در برابر ستاره های پرتعداد السد نخواهد داشت و باید دید برانکو چگونه جای خالی ستاره های خط میانی را در این بازی پرخواهد کرد.

و در نهایت اینکه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان محروم است و باید دید سیاست برانکو در رابطه با ستاره های مغضوبش چیست، چراکه در صورت خروج احتمالی آن روزهای سختی در انتظار او و پرسپولیس خواهد بود.

606

کد خبر: 931941

وب گردی

وب گردی