مدیریت شهری رودهن با تمام توان در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی است

شهردار رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن نماد این شهر است و مجموعه مدیریت شهری این بخش با تمام توان در خدمت مراکز علمی و فرهنگی بویژه این دانشگاه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد رودهن، مهندس مهدی کچوئی در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، آمادگی شهرداری رودهن را برای توسعه و گسترش بیش از پیش با این واحد دانشگاهی اعلام کرد و گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه در هر منطقه، ارتقای سطح فرهنگی و علمی آن منطقه است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در هر دو زمینه توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

شهردار رودهن ادامه داد: مسائل و مشکلات واحد رودهن و توسعه دانشگاه برای شهر رودهن حائز اهمیت است و باتمام توان پشتیبان و همراه دانشگاه هستیم.

کچوئی عنوان کرد: شهرداری رودهن قول مساعد می دهد که دست در دست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، این واحد دانشگاهی را به اوج برساند و واحد رودهن زبانزد تمام کشور شود.

رئیس واحد رودهن نیز هدف دانشگاه را حل مسائل و مشکلات به روش های علمی و مهندسی بیان کرد و گفت: تربیت نیروی متعهد و متخصص مهم ترین رسالت این واحد دانشگاهی است و دانشگاه آمادگی دارد با تمام ظرفیت و امکانات موجود به پروژه های تحقیقاتی شهری ورود پیدا کند.

شهرکی پور عنوان کرد: با توجه به پتانسیل موجود با کمک تمام دستگاه ها از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن، می توانیم گام های موثری در راستای رشد متوازن توسعه علمی و فرهنگی شهرمان برداریم.

وی با تاکید بر استفاده مناسب از ظرفیت های گردشگری رودهن؛ گفت: این واحد می تواند در بحث توریسم و گردشگری در راستای اقدامات فرهنگی شهر، فعالیت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از بسترسازی مناسب برای اجرای پروژه شهرک سلامت در جنب دانشگاه در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد و افزود: بودجه مورد نیاز برای ساخت شهرک پیش بینی شده است که در صورت همکاری مسئولان شهری برای اخذ سند بیمارستان و مرتفع کردن دیگر مشکلات، وارد فاز اجرایی و عملیاتی خواهیم شد.

وی گفت: واحد رودهن این آمادگی را دارد تا اساتید مجرب در امر نظارت بر پروژه های شهرداری مشارکت فعال داشته باشند و نیز استفاده از امکانات، تجهیزات، آزمایشگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز مدیریت شهری را بر اساس ساز و کارهای موجود تامین کند.

201

کد خبر: 931961

وب گردی

وب گردی