انجام کارهای فرهنگی بدون صبر و شکیبایی به نتیجه نخواهد رسید

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در شورای فرهنگی واحد دهاقان اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی بدون صبر و شکیبایی به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد دهاقان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شورای فرهنگی واحد دهاقان اظهار داشت: « وقتی درباره فرهنگ سخن می‌گوییم مجموعه‌ای از ارزش‌ها، رفتارها و نمادهایی که در یک کشور وجود دارند، مدنظر قرار می‌گیرند. کار و فعالیت فرهنگی امری است تدریجی و زمان‌بر و از مرحله انجام تا حصول نتیجه به مدت زمان زیادی نیاز دارد. اگر انتظار داریم که کار فرهنگی یک شب، یک ماه و حتی یک سال به نتیجه برسد سخت در اشتباه خواهیم بود. کارهای فرهنگی و فکری بسیار ارزشمند هستند و بدون تردید پایه و اساس بسیار از پیشرفت‌ها می‌باشند و بر همین اساس سرمایه‌گذاری در فرهنگ و امور فرهنگی بسیار گرانبهاست.»

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: « تدوین برنامه راهبردی فرهنگی از اولویت‌هایی است که باید در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه‌های استان مدنظر قرار گیرد و بر اساس خروجی آن، کارهای راهبردی فرهنگی و فکری را سامان دهیم و سپس میزان حصول به نتایج را مورد بررسی و بازبینی قرار دهیم.»

دکتر سیدحسن حجازی، سرپرست واحد دهاقان نیز تصریح کرد: « فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در واحد دهاقان به‌حق فعالیت‌های گسترده و بسیار خوبی بوده که در طی سی سال فعالیت واحد، فعالیت‌های فرهنگی، بیشتر و نوع آن‌ها متفاوت و به‌روز شده است. خداوند سبحان را شاکریم که هرساله بیش از بودجه فرهنگی مصوب واحد برای انجام فعالیت‌‌های فرهنگی هزینه می‌کنیم، واحد دهاقان به‌واسطه سابقه و محبوبیت در شهر و در بین مردم منطقه، مرکز فرهنگ شهرستان دهاقان محسوب شده و می‌شود و این امر مسئولیت ما و لزوم اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی را دوصدچندان می‌کند.»

کد خبر: 931970

وب گردی

وب گردی