دلیل استعفا شهردار کرج از زبان رئیس شورای شهر/شورا هنوز تصمیمی درباره استعفا نگرفته است

رئیس شورای شهر کرج گفت: موضوع استعفای شهردار بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط است.

محمد نبیونی در رابطه با دلیل استعفای شهردار کرج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: آقای شهردار در جلسه ای که استعفای خود را اعلام کردند دلیل مشخصی را بیان نکردند.

وی ادامه داد: با توجه به این که تشخیصشان این بوده که هماهنگی لازم با مجموعه شورای شهر را ندارند و نگران هستند که این موضوع به حوزه مدیریت شهری و خدمات رسانی به مردم لطمه وارد کند درخواست استعفا کردند.

رئیس شورای کرج با بیان این که استعفای شهردار در جلسه شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر شورای شهر هیچ تصمیمی در رابطه با استعفا شهردار نگرفته است و در جلسه رسمی شورا این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و جوانب مورد نظر و نقطه نظرات شورا به اطلاع مردم خواهد رسید.

نبیونی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی سازمان ها یا نهادهای دیگری شهردار تصمیم به استعفا گرفته است یا خیر، گفت: تا آن جایی که اطلاع دارم تمام مجموعه مدیریت ارشد استان همراهی لازم را با مجموعه مدیریت شهری و شهردار داشته اند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که در رابطه با این موضوع که آیا شورای شهر با شهردار اختلاف داشته است، گفت: شورا و شهردار کرج در رابطه با طرح سوال و دیدگاه های شورا اختلاف نظر داشته اند که حتی بارها و بارها تذکرات لازم و نقطه نظرات ارائه شده است.

رئیس شورای شهر کرج افزود: موضوع استعفای شهردار بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط است.

وی با اشاره به این که سرپرست باید از میان پرسنل شهرداری انتخاب شود، گفت: در جلسه آینده شورای شهر سرپرست شهرداری انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر نصیری شهردار کرج امروز 26 فروردین ماه 97 در جلسه شورای اسلامی شهر کرج از سمت خود استعفا داد.

901/900

کد خبر: 931975

وب گردی

وب گردی