ضرب‌الاجل فدراسیون والیبال به بانک سرمایه تمام شد/ خاتم اردکان هنوز حکم کتبی برای آسیا نگرفته

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: ضرب الاجلی که احمد ضیایی (رئیس فدراسیون والیبال) به باشگاه بانک سرمایه داده، به پایان رسیده و قطعا بانک سرمایه به جام باشگاه ها نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه والیبال بانک سرمایه عمرش به 3 سال نکشیده، منحل شد تا شوک بزرگی به والیبال ایران وارد شود. باشگاه متمول بانک سرمایه در سال 1394 تأسیس شد و با جذب ستاره های گران قیمت ملی پوش توانست 3 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و 2 قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را به دست آورد اما مدیرانش تصمیم به انحلال باشگاه گرفتند. این کار سبب شد مسئولان فدراسیون والیبال به فکر انتخاب جایگزین برای اعزام به معتبرترین مسابقات باشگاهی والیبال در قاره کهن بیفتند.

در نهایت تصمیم بر این شد خاتم اردکان، تیم شگفتی ساز لیگ برتر و نایب قهرمانی لیگ به آسیا اعزام شود. محمدرضا سالک اردکانی، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در این باره به ایسکانیوز، گفت: طبق صحبت هایی که انجام شده ما باید به آسیا اعزام شویم. ضرب الاجلی که احمد ضیایی (رئیس فدراسیون والیبال) به باشگاه بانک سرمایه داده، به پایان رسیده و قطعا بانک سرمایه به جام باشگاه ها نخواهد رفت.

وی ادامه داد: ما در حال آماده سازی هستیم اما هنوز به صورت کتبی چیزی به ما ابلاغ نشده است. در حال تلاش برای برگزاری یک جلسه با مسئولان فدراسیون هستیم تا تکلیف ما به صورت قطعی مشخص شود. در مجموع ما آمادگی اعزام را داریم و تلاش می کنیم افتخارات گذشته را برای والیبال ایران تکرار کنیم.

604

کد خبر: 932000

وب گردی

وب گردی