اصغر نصیری صبح امروز یکشنبه در حالی متن استعفایش را در صحن علنی شورای شهر قرائت کرد که به وی وقت داده‌شده بود تا به ارائه عملکرد بپردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، جلسه شورای شهر پس از قرائت استعفای شهردار با حاشیه همراه بود. مخالفان استعفای شهردار که حاضر به امضای لایحه استیضاح نشده بودند برای لحظاتی صحن علنی را به علامت اعتراض ترک کردند.

یکی از اعضای شورای شهر که ازجمله مخالفان استعفای شهردار بود قبل از اینکه صحن را ترک کند، گفت: ای‌کاش آقای شهردار پیش از استعفا با ما مشورت می‌کرد.

حاجی قاسمی دیگر عضو شورای شهر در واکنش به ترک صحن علنی توسط برخی از همتایان خود، گفت: شهردار استعفا داده است، باید به نظرشان احترام گذاشت، ترک جلسه توسط برخی از اعضا کار زشتی است.

غدیر مهدوی یکی دیگر از اعضای شورای شهر در ادامه ضمن تشکر از شهردار بابت استعفا، این اقدام شهردار را سنجیده دانست و گفت: لازم به ذکر است که شهردار کرج یک ماه پیش در جمع هشت نفره شورای شهر استعفا داده بود ولی برگه استعفای وی توسط بنده پاره شده بود.

وی با تأکید بر اینکه استعفای شهردار به مصلحت شهر است، گفت: دامنه اختلافات اگر ادامه پیدا می‌کرد به شهر صدمه می‌زد.

مهدوی با اشاره به اینکه دلایل استعفای شهردار ریشه در مسائل دیگری نیز داشته است، گفت: این اقدام آقای نصیری در جهت بهبود وضعیت مدیریت شهری خواهد بود.

اکبر سلیم نژاد یکی دیگر از اعضای شورای شهر ضمن تشکر از شهردار برای تقدیم استعفایش به شورای شهر، گفت: شهردار کرج در ابتدای راه وعده‌های داد که به آن‌ها عمل نکرد، ادامه این روند ممکن بود ختم به مسیری شود که به صلاح شهر نبود.

سلیم نژاد با تأکید بر اینکه شهردار کرج ادعای اصلاح‌طلبی داشت، گفت: هر ضرری که به لیست امید وارد شود ضربه به همه ما است.

کد خبر: 932017

وب گردی

وب گردی