خلعتبری: در خواب بودیم که به رده دهم جدول آمدیم/ سیاه جامگان که سقوط کرد همه به فکر افتادند

بازیکن باتجربه تیم پدیده گفت: وقتی صبح بیدار شدیم و متوجه شدیم 6 امتیاز از ما کسر شده و به رده 10 جدول سقوط کرده ایم از نظر روحی و روانی بهم ریختیم.

محمدرضا خلعتبری در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با وضعیت این فصل تیم فوتبال پدیده و علت افت وحشتناک این تیم طی نیم فصل دوم گفت: خوشبختانه همه شرایط مارا در نیم فصل اول دیدند؛ تا پایان نیم فصل جزو چهار تیم نخست جدول رده بندی بودیم و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان میجنگیدیم اما به یکباره صبح بیدار شدیم و دیدم که 6 امتیاز از پدیده کسر شده است و به رده 10 جدول رده بندی سقوط کرده ایم.

وی ادامه داد: شرایط روحی و روانی بازیکنان پس از این ماجرا به شدت افت کرد و البته مشکلات مالی هم در کنار این مساله باعث شد شرایط تیم روز به روز بدتر شود؛ برای مدت 6 ماه ریالی دریافتی نداشتیم و تازه همین هفته گذشته بود که مبالغی را به بازیکنان پرداخت کردند که البته همه آن ها کمتر از 30 میلیلون تومان بود؛ این را در نظر داشته باشید که برخی از بازیکنان از ابتدای فصل تنها پنج درصد دریافتی داشته اند. البته هیچوقت به اینکه به لیگ یک سقوط کنیم فکر نکردیم چراکه تیم خوبی داشتیم و به توانایی فنی خود ایمان داشتیم.

خلعتبری در رابطه با فصل آینده و اینکه در پدیده خواهد ماند یا خیر نیز خاطرنشان کرد: مشهد شهر بسیار خوبی است و از زندگی کردن در این شهر لذت می برم اما برای ماندن در این تیم باید شرایط فصل آینده این تیم را ببینم چراکه در حال حاضر مشخص نیست پدیده در فصل آینده باز هم تیمداری خواهد کرد یا خیر اما باز هم تاکید می کنم ماندن در مشهد را دوست دارم و در صورت بهبود شرایط موجود خوشحال می شود فصل آینده را نیز در پدیده باقی بمانم.

ملی پوش اسبق کشورمان در رابطه با علت اینکه تیم های مشهدی همواره با چنین مشکلاتی روبرو هستند هم تشریح کرد: نمی دانم مشکل کار دقیقا کجاست اما مسوولان مشهدی باید فکری به حال تیم های این شهر کنند. در اینجا امکانات خوبی وجود دارد و ورزشگاه مدرنی مانند امام رضا در همین شهر قرار دارد. متاسفانه مسوولان کمی دیر به فکر افتادند و دقیقا همان زمانی برای کمک کردن آمدند که دیگر سیاه جامگان به لیگ یک سقوط کرده بود و پدیده هم شرایط خوبی نداشت اما امیدوارم در صورتیکه پدیده هم قصد تیمداری نداشته باشد امتیاز تیم در مشهد بماند و با کمک مسوولان استان فصل آینده با شرایط بهتری لیگ را آغاز کند.

خلعتبری با اشاره به اینکه مشکلات فراوانی برای کرمویی و سرآسیابی به وجود آمد، گفت: به جز این دو عزیز فردی بالای سر تیم بود که به دلیل اینکه می دانم علاقه ای به برده شدن نامش ندارد اسمی از او نمی برم اما طی این مدت مانند یک پدر بالای سر تیم بود و شاید اگر او در کنار ما نبود شرایط به مراتب از این هم بدتر می شد.

وی در رابطه با اینکه تا چه زمانی قصد دارد به فوتبال خود ادامه دهد هم تصریح کرد: تا زمانی که از نظر بدنی آماده باشم می خواهم در فوتبال بمانم در حال حاضر نیز با اثتناد به چند برنامه آنالیزی از نظر فنی جزو 3 نفر اول پدیده بوده ام و البته جی پی اس هایی که برای ما تهییه کرده اند نشان می دهد که میزان دوندگی خوبی را نیز در زمین دارم و با این شرایط فعلا می توانم با آمادگی کامل بازی کمک و قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم.

وینگر پدیده در پاسخ به این سوال که همواره نسبت به تعویض شدن عکس العمل منفی نشان می دهد هم در حالی که می خندید گفت: البته با بالاتر رفتن سن و سالم میزان این ناراحتی کاهش یافته است. هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود و من هم از این قائده مستثنی نیستم اما هیچگاه دوست ندارم با این کار برای تیمم حاشیه سازی کنم و به تصمیم مربیانم در این زمینه احترام می گذارم.

خلعتبری در انتها با اشاره به استعدادهای درخشانی که در فوتبال مشهد هستند افزود: امیدوارم مشکلات فوتبال این شهر مرتفع شود و بازیکنان جوانان مشهد فرصت کافی برای نشان دادن استعدادهای خود را داشته باشند. بازیکنان با استعدادی مانند حسین مهربان، سینا زامهران، سعید جلالی و ... جوانان با استعدادی هستند که آینده برای آنها است و با اندکی رسیدگی می توان به شکوفا شدن استعداد آن ها کمک شایانی کرد.

606

کد خبر: 932023

وب گردی

وب گردی