حسینی: هر حرفی بزنم می‌گذارند به حساب رأی نیاوردنم/ محترمانه به ناطق نوری گفتند دیگر نیا!

نایب رئیس پیشین فدراسیون بوکس گفت: هر حرفی بزنم، می گویند چون در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس، رأی نیاورده چنین صحبت هایی را انجام می دهد.

روح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت فدراسیون بوکس پس از حضور حسین ثوری، رئیس جدید فدراسیون اظهار داشت: من در این مدت چندین بار به برنامه های تلویزیونی نیز دعوت شدم اما ترجیح دادم که نروم. هر حرفی بزنم، می گویند چون در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس، رأی نیاورده چنین صحبت هایی را انجام می دهد. ترجیح می دهم در این مقطع صحبت بیشتری نکنم چرا که عملکرد فدراسیون مشخص و نمایان است.

وی ادامه داد: ان شاءالله بتوانند به قول های شان عمل کنند. افراد دیگری در بوکس هستند که می توانند در خصوص این موضوع صحبت کنند. البته شاید خیلی های دیگر نیز مثل من نخواهند حرف بزنند. در هر صورت قول هایی که رئیس فدراسیون داده در خبرگزاری ها و روزنامه ها موجود است و ببینند آیا به آنها عمل شده است یا خیر.

نایب رئیس پیشین فدراسیون بوکس در خصوص تأخیر در تحویل اتاق رئیس فدراسیون توسط احمد ناطق نوری که حاشیه های زیادی ایجاد کرد، گفت: ایشان متأسفانه بعد از عید دیگر به فدراسیون نرفتند. آقای ناطق نوری قبل از عید، دفترشان را تحویل دادند چون محترمانه به ایشان گفتند که دیگر نیایید.

604

کد خبر: 932055

وب گردی

وب گردی