پیغام پرسپولیسی ها به سروش/ یک نیم فصل قرارداد نبند!

پرسپولیسی ها طی تماسی با رفیعی پیشنهاداتی برای حضور دوباره او در جمع سرخ پوشان داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سروش رفیعی در آستانه فسخ قرارداد با تیم الخور قطر است و بعد از اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس متوجه این موضوع شدند طی تماسی با وی پیشنهاداتی برای حضور دوباره او در جمع سرخ پوشان دادند.

با توجه به محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم پرطرفدار پایتخت بعید است رفیعی بتواند به این تیم بپیوندد؛ اما مسوولان پرسپولیس با بازیکن سابق خود مذاکراتی داشته اند و از او خواسته اند او برای یک فصل با الخور قرارداد ببندد تا با پایان محرومیت سرخ پوشان، قرارداد رفیعی هم به پایان برسد و او به جمع سرخ پوشان اضافه شود.

اما بعید است تیم الخور به قراردادی یک ساله بسنده کند؛ رئیس تیم فوتبال الخور در این رابطه عنوان کرده است: سروش رفیعی یکی از عوامل پیروزی‌ تیم الخور در بازی‌های متعددی بود و ما هنوز صحبتی با او درباره ماندن یا خروجش از تیم نکردیم. اگر هر کسی بر این باور است که سروش رفیعی کیفیت فنی موردنظر را برآورده نکرده باید اعلام کنم که او بازیکن تیم الخور می‌ماند.

رفیعی پیشنهاد دیگری هم دارد؛ او می تواند باگرفتن پول یک فصل خود قراردادی داخلی با سرخ پوشان امضا کند تا پایان محرومیت ها با آن ها تمرین کند. حال باید دید رفیعی کدام پیشنهاد را قبول خواهد کرد؟!

601

کد خبر: 932084

وب گردی

وب گردی