دانشگاه تهران تازه ترین ساخته حاتمی کیا را اکران می کند

مراسم اکران دانشگاهی و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «به وقت شام» در دانشگاه تهران با حضور عوامل این فیلم فردا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم افتتاحیه اکران دانشگاهی و تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «به وقت شام» در دانشگاه تهران با حضور عوامل فیلم به وقت شام هادی حجازی فر، کارن همایونفر و محمد خزاعی فردا دوشنبه 27 فروردین ساعت 15 برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند به تالار شهید چمران، دانشکده فنی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

فیلم «به وقت شام» که با موضوع داعش و جنایت‌های این فرقه ساخته شده، داستان دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیمای آنها، به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند.

«به وقت شام» در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در هشت بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست سه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.

در این فیلم بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر و هنرمندان خارجی چون پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، لیث مفتی، منذر زین الدین، جوزیف سلامه، علی سکر، محمد شعبان و سامر خلیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«به وقت شام» به تهیه کنندگی محمد خزاعی، محصول رسانه فرهنگی هنری اوج است که به دلیل صحنه‌های خشن مرتبط یا جنایت های داعش، با محدودیت سنی زیر 12 اکران شده است.

502

کد خبر: 932087

وب گردی

وب گردی